Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога

Ескіз

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КДПУ ім. В. Винниченка

Анотація

У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.

Опис

Ключові слова

адаптація, професійна адаптація, адаптованість педагога, дезадаптація, дезадаптаційні процеси, мотивація, самооцінка, я - концепція

Бібліографічний опис

Семез А. А. Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога / Андрій Анатолійович Семез // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 190-194.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced