Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога
Дата
2015
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.
Опис
Ключові слова
адаптація, професійна адаптація, адаптованість педагога, дезадаптація, дезадаптаційні процеси, мотивація, самооцінка, я - концепція
Бібліографічний опис
Семез А. А. Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога / Андрій Анатолійович Семез // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 190-194.