Формування дослідницької компетентності учнів на уроках математики

Анотація

(ua) статті розглянуто проблеми формування математичної дослідницької компетентності учнів. Автор доводить, що формування дослідницької компетентності учнів сприяє не лише підвищенню їхньої математичної грамотності, зростанню рівня математичної культури, але й стимулює учнів до активної участі в обговоренні ідей, допомагає формуванню в учнів вміння аргументувати свої міркування.
(ru) В статье рассмотрены проблемы формирования математической исследовательской компетентности учащихся. Автор доказывает, что формирование исследовательской компетентности учащихся способствует не только повышению их математической грамотности, повышает уровень математической культуры, но и стимулирует учащихся к активному участию в обсуждении идей, помогает формировать у учащихся умения аргументировать свои мысли.
(en) The article is devoted the formation of mathematical research competence of pupils. The author argues that the formation of research competence, not only helps pupils improve their mathematical literacy and enhances mathematical culture, but also encourages pupils to actively participate in the discussion of ideas that helps build students' ability to argue their ideas.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Вдовенко В. В. Формування дослідницької компетентності учнів на уроках математики / Вікторія Віталіївна Вдовенко // Математика в школах України. – 2013. – № 34/36. – С. 2–7.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By