Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training

Анотація

Розглядається ієрархічна структура моделей рівнів невизначеності й відповідної проблемності навчальних ситуацій з позицій теорії діяльності, досліджується продуктивне, розвивальне, особистісно зорієнтоване навчання з цих позицій.
Рассматривается иерархическая структура моделей уровней неопределенности и соответствующей проблемности учебных ситуаций с позиций теории деятельности, исследуется продуктивное, развивающее, личностно-ориентированное обучение с этих позиций.

Опис

Ключові слова

діяльність, навчальна ситуація, модель навчальної ситуації, невизначеність і проблемність навчальної ситуаці, продуктивне, розвивальне, особистісно зорієнтоване навчання

Бібліографічний опис

Kushnir V. A. Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training / V. A. Kushnir, N. G. Rozhkova // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - P41-48.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced