Формування в учнів умінь інтегративної діяльності з використання наборів атематичних задач, утворених задачною темою

Анотація

(uk) У статті досліджуються проблеми організації розв ’язування множин математичних задач (у тому числі з використанням інформаційних технологій), що утворені задачними темами, з метою організації інтегративної навчальної діяльності учнів.
(en) This article investigates the problem of solving sets of mathematical problems (including those that use information technology), which are formed by themes of the exercises, to organize integrative learning activities of students.

Опис

Ключові слова

інтегративна діяльність, розв ’язування множин, інформаційні технології, інтегративної навчальної діяльность

Бібліографічний опис

Кушнір В. А. Формування в учнів умінь інтегративної діяльності з використання наборів атематичних задач, утворених задачною темою / Василь Андрійович Кушнір, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2010. - Вип. 90. - С. 156-161.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced