Загальні тенденції вивчення соціалізації дитини у педагогічній думці кінця ХІХ - початку ХХ століття

Анотація

(uk) У статті розглядаються основні підходи до розгляду та розуміння соціалізації дитини у педагогічній спадщині представників реформаторської педагогіки кінця ХІХ –початку ХХ століття. Автор робить спробу узагальнення поглядів представників цього напрямку, щодо розгляду основних ідей проблеми соціалізації дитини.
(ru) Статья посвящена изучению теоретических основ и практических аспектов изучения социализации ребёнка ведущими представителями мировой и отечественной реформаторской педагогики.

Опис

Ключові слова

реформаторська педагогіка, соціальна природа дитини, соціалізація, соціальне середовище, соціальне виховання

Бібліографічний опис

Кравцова Т. О. Загальні тенденції вивчення соціалізації дитини у педагогічній думці кінця ХІХ - початку ХХ століття / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2010 - Вип. 91. - С. 116-119.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced