Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США
Дата
2015
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(uk) В статті проаналізовано актуальні проблеми мультикультурності та іншомовної освіти в США; вивчено досвід культурно-інформаційних перетворень та визначено тенденції у сфері вивчення іноземних мов у Сполучених Штатах Америки.
(en) Immediate issues of multiculture and foreign language learning in the USA are analysed in this article; experience of culture-informative transformations and tendencies in the field of foreign language learning in the United States of America are defined.
(en) Immediate issues of multiculture and foreign language learning in the USA are analysed in this article; experience of culture-informative transformations and tendencies in the field of foreign language learning in the United States of America are defined.
Опис
Ключові слова
мультикультурність, іншомовна освіта, етнічні та соціальні спільноти, multiculture, foreign language learning, ethnic and social associations
Бібліографічний опис
Шандрук С. І. Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США / Світлана Іванівна Шандрук // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (Мовознавство) / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 136. – С. 397-402.