Аналіз різних схем навчання за умов кредитно-модульної системи

Анотація

(uk) Представлено результати аналізу трирічного досвіду навчання у КМСОНП студентів математичних спеціальностей. Проведено порівняльний аналіз четвертної та семестрової форми організації навчального процесу, показано, що більш доцільною є четвертна система з регулярним модульним контролем у різних формах, зокрема з обов’язковим повноцінним складанням екзамену.
(en) The results of analysis of three-year experience of studies in CMSOSP (Credit-Modular System of Organization of Studying Process) of students of mathematical specialities are presented. The comparative analysis of quaternary and semester forms of organization of educational process is conducted; it is shown that the quaternary system with regular module control in different forms, including the obligatory valuable sit for examination is more expedient.

Опис

Ключові слова

схема навчання, кредитно-модульна система, навчальний процес, семестрова форма навчання, четвертна система навчання

Бібліографічний опис

Авраменко О. В. Аналіз різних схем навчання за умов кредитно-модульної системи / Ольга Валентинівна Авраменко, Людмила Володимирівна Ізюмченко, Світлана Олександрівна Шлянчак // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. - Вип. 77, ч. 1. С. 13-17.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced