Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів

Анотація

(uk) Виходячи з концепції трьох парадигм Г. Ковальова – об’єктної, суб’єктної та інтерсуб’єктної – у статті розглядається діалогічний зміст і особливості навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів.

Опис

Ключові слова

психотерапія, консультування, психокорекція, психодіагностика, діалогічний підхід, навчально-професійна практика

Бібліографічний опис

Дьяконов Г. В. Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Радул В. В. [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 102. – C.46-54.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced