Розвиток концепції навчальної діяльності у психологічних дослідженнях ХХ ст.

Ескіз

Дата

2012

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КДПУ ім. В. Винниченка

Анотація

(uk) В статті розглянуто психологічні підходи до концепції навчальної діяльності у ХХ ст. Розкривається значення навчальної діяльності для повноцінного розвитку молодшого школяра та особливості її формування в умовах розвиваючого навчання.
(ru) В статье рассмотрены психологические подходы к концепции учебной деятельности в ХХ ст. Раскрывается значение учебной деятельности для полноценного развития младшего школьника и особенности ее формирования в условиях развивающего обучения.

Опис

Ключові слова

навчання, розвиток, виховання, розвивальне навчання, навчальна діяльність, концепція навчальної діяльності, психологічні дослідження

Бібліографічний опис

Нікітіна О. О. Розвиток концепції навчальної діяльності у психологічних дослідженнях ХХ ст. / Олена Олександрівна Нікітіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 2. – С. 45-52.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced