Діалогічні засади активних методів навчання та спілкування

Ескіз

Дата

2012

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КДПУ ім. В. Винниченка

Анотація

(uk) У статті аналізуються діалогічні витоки і засади активних методів навчання і спілкування. Розуміння сутності й особливостей активних методів навчання розглядається з точки зору інтерсуб’єктної парадигми у психології.
(ru) В статье анализируются диалогические истоки и принципы активных методов обучения и общения. Понимание сущности и особенностей активных методов обучения рассматривается с точки зрения интерсубъектной парадигмы в психологи.

Опис

Ключові слова

навчання, спілкування, активні методи навчання, діалог, інтерсуб’єктна парадигма

Бібліографічний опис

Дьяконов Г. В. Діалогічні засади активних методів навчання та спілкування / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 1. – С. 3-11.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By