Діалогічне педагогічне спілкування як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії

Ескіз

Дата

2012

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КДПУ ім. В. Винниченка

Анотація

(uk) У статті автор характеризує процес педагогічного спілкування з позицій діалогічності, визначаючи це як умову забезпечення суб’єкт-суб’єктних стосунків.
(ru) В статье автор характеризует процесс педагогического общения из позиций диалогичности, определяя это как условие обеспечения субъект-субъектных отношений.

Опис

Ключові слова

суб’єкт-суб’єктні стосунки, діалогічність спілкування, діяльність, взаємодія, учні, вчитель, педагогічне спілкування

Бібліографічний опис

Дубінка М. М. Діалогічне педагогічне спілкування як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії / Микола Михайлович Дубінка // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 112. - С. 173-181.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced