Діалогічне педагогічне спілкування як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії
Дата
2012
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(uk) У статті автор характеризує процес педагогічного спілкування з позицій діалогічності, визначаючи це як умову забезпечення суб’єкт-суб’єктних стосунків.
(ru) В статье автор характеризует процесс педагогического общения из позиций диалогичности, определяя это как условие обеспечения субъект-субъектных отношений.
(ru) В статье автор характеризует процесс педагогического общения из позиций диалогичности, определяя это как условие обеспечения субъект-субъектных отношений.
Опис
Ключові слова
суб’єкт-суб’єктні стосунки, діалогічність спілкування, діяльність, взаємодія, учні, вчитель, педагогічне спілкування
Бібліографічний опис
Дубінка М. М. Діалогічне педагогічне спілкування як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії / Микола Михайлович Дубінка // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 112. - С. 173-181.