Кафедра теорії та методики олімпійського і професійного спорту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/67
Переглянути
38 результатів
community.search.results.head
Документ Соціалізація майбутніх вчителів фізичного виховання та тренерів як педагогічна проблема(КВНЗ «ДОІППО, 2016) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Современный взгляд на образование специалистов физического воспитания и спорта(ГГУ им. Ф. Скорины, 2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Аналіз стратегії розвитку фізичної культури і спорту(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Організаційні аспекти самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «Інвалідний спорт»(2016) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Сучасні підходи до реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем засобами фізичної культури(2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Огляд сучасних підходів до реабілітації хворих на дитячий церебральний параліч засобами фізичної культури.Документ Плавання у фізичному вихованні студентів(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) В статті виділено актуальність занять плаванням для студентів, виявлено сучасні тенденції впровадження засобів плавання для оздоровлення студентів, проведено аналіз дисципліни плавання як складової фізичної підготовки студентів на заняттях з фізичного виховання у закладах вищої освіти визначено необхідність підготовки кваліфікованих кадрів у галузі фізичного виховання і спорту для проведення занять на воді.Документ Досвід використання системи moodle під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання плавання»(ХДАФК, 2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті представлено можливості використання платформи дистанційного навчання Moodle у професійній підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту під час вивчення спортивно-педагогічних дисциплін, зокрема «Теорія і методика викладання плавання». Автор показує структуру дисципліни та аналізує використані види діяльності та ресурси.Документ Спеціально спрямований, комбінований комплекс засобів плавання для дітей з наслідками дитя-чого церебрального паралічу(2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria; Сємідєтна, В. В.(ua) Стаття присвячена актуальній проблемі реабілітації дітей з наслідками дитячого церебрального паралічу. Рухові порушення є основними ознаками хвороби. Для покращення розвитку рухових здібностей у таких дітей було обрано плавання. З’ясовано, що більшість досліджень підтверджують зна-чущість плавання у програмі реабілітації дітей з дитячим церебральним паралі-чем. У результаті представлено комбінований комплекс засобів плавання, що спрямований на розвиток рухових умінь дітей з наслідками дитячого церебра-льного паралічу (на прикладі спастичного тетрапарезу). Складові комплексу: загальнорозвиваючі вправи на суші; імітаційні вправи на бортику басейна; вправи у воді спрямовані на: первинне ознайомлення з водним середовищем; навчання зануренню, спливанню і лежанню, ковзанню у воді; навчання перших плавальних рухів; вправи для виконання в домашніх умовах.Документ Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури на заняттях зі спортивно-педагогічного вдосконалення(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Рівень підготовки майбутніх вчителів фізичної культури має відповідати сучасним вимогам загальноосвітньої школи, така необхідність спонукає нас до пошуку шляхів підвищення ефективності та якості їх професійного розвитку. У статті представлена методика та результати експерименту, щодо під-вищення професійної підготовки вчителів фізичної культури на заняттях спор-тивно-педагогічного вдосконалення (волейбол). Розроблено покроковий алго-ритм дій, що показує шляхи формування знань, умінь і навичок. Розкрито скла-дові змісту професійної підготовки, за якими визначали ефективність запрова-дженої методики. Дослідження передбачало посилення уваги щодо міждисциплінарної ін-теграції з метою підвищення якості оволодіння теоретичними знаннями, прак-тичними навичками для підготовки компетентного, конкурентоздатного фахів-ця фізичного виховання і спорту.Документ Упровадження спецкурсу як елемент професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання й спорту(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Представлено програму до спецкурсу «Формування позитивного ставлення до здорового способу життя громадян», розкрито її структуру і зміст, розроблено методичні рекомендації, а також визначено педагогічні умови, що сприятимуть оволодінню професійними компетентностями. З теоретичної точки зору, спецкурс спрямований на розвиток інтересу у майбутніх учителів фізичної культури і спортивних тренерів до питань охорони здоров’я, здорового способу життя, а також формування комунікативних, творчих навичок. На практиці студенти зможуть здійснювати перенесення знань із навчальної ситуації у професійну діяльність використовуючи набуті компетентності.