Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Individualization of professional training as one of the ways of solving the psychological-pedagogical problem of modern high school(КОД, 2019) Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernionkov, Yaroslav(uk) У статті здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз змісту понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього учителя іноземних мов», «мотивація до іншомовного спілкування» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах як психолого-педагогічної проблеми. Автором було фундаментально досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано кілька характеристик мотиваційного елементу вивчення іноземної мови, зокрема:самостійна робота, спілкування через Інтернет, інформаційно-комунікаційні технології,занурення у реальну ситуацію.Документ Content and structure of individualization of professional training of the future teacher of foreign languages(КОД, 2018) Chernionkov, Yaroslav; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович(uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього учителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему індивідуалізації професійної підготовки майбутнього спеціаліста в галузі іноземних мов: система відносин; зміст, структура, характеристики, рівні та види, основні підструктури психологічної структури індивідуальності. Було виділено 4 рівні професійно-практичних знань, умінь і навичок студентів: репродуктивний, репродуктивно-творчий, творчо-репродуктивний, творчий. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (зміст та структура індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.Документ Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «критерій», «критерій індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему критеріїв та показників індивідуалізації професійної підготовки саме вчителя іноземних мов; було зазначено, що структура індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов може відбуватися в єдності наступних взаємопов’язаних критеріїв: особистісного, пізнавально-орієнтовного, діяльнісно-рефлективного, контрольно-прогностичного, творчо-продуктивного. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (критерії та показники індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.Документ The role of the multimedia in the process of individualization of the professional training of the future teacher of foreign languages(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernonkov, Jaroslav(uk) У статті розглядаються деякі шляхи вдосконалення процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах через впровадження мультимедійних засобів:інформаційно-комунікаційні технології, мультимедійні підручники-посібники, інтерактивні дошки, Інтернет пошта. Автором проведено експеримент з метою виявлення впливу досліджуваних засобів на покращення якості професійної підготовки майбутнього спеціаліста у галузі іноземних мов.Документ Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черньонков, Ярослав Олександрович(UA) У статті розглядаються деякі теоретико-методологічні аспекти науково-дослідницької діяльності у процесі індивідуалізації професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов у ВНЗ.Документ Експериментальна складова індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черньонков, Ярослав ОлександровичУ статті розглядаються деякі експериментальні шляхи дослідження процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у ВНЗ (на прикладі Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка та Чорноморського державного університету імені Петра Могили (м. Миколаїв).