Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Мовні ігри на уроках англійської мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто роль гри як однієї з активних форм вироблення вміння спілкуватися іноземною мовою, обґрунтовано важливість гри для пожвавлення уроку, для досягнення природності в навчальному спілкуванні мовою, яку вивчають; для полегшення процесу засвоєння мовного матеріалу, вироблення зацікавленості до навчальної праці.Документ Компетентісно-орієнтоване навчання мови у XXI столітті(КОД, 2018) Чорна, Олена Олегівна; Волчанська, Ганна Василівна(uk) У статті розглянуто зміни, які очікують на вітчизняну систему освіти; описано фактори скорочення кількості студентів, зростання ваги неформальних закладів освіти, визначено роль он-лайн ресурсів. На основі аналізу європейського досвіду, схарактеризовано основні переваги дистанційного навчання, шляхи його реалізації, визначено переваги та недоліки такого формату організації навчання. Стаття описує навчальні потреби та особливості сучасного студента. У роботі розглянуто ключові компетенції, які студент має здобути у процесі навчання. До них відносяться критичне мислення, комунікація, колаборації та креативність. Метод проектів є одним із найзручніших методів фасилітаціїрозвитку зазначених компетенцій.Документ Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.Документ Проектна методика як спосіб формування комунікативних вміньу процесі вивчення іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рожкова, Наталія Григорівна(uk) У статті йдеться про застосування проектної методики на заняттях іноземної мови, на меті якої є формування комунікативних вмінь студентів.Документ The role of listening comprehension skills in formation of communicative competence of students of non-lingual faculties(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Rozhkova, Natalia; Рожкова, Наталя Григорівна(uk) У статті обговорюються проблеми та підходи до формування комунікативної компетенції студентів немовних факультетів у процесі вивчення іноземної мови. Одне з найважливіших місць у навчанні посідає аудіювання, оскільки воно тісно пов’язане із читанням і письмом, підготовлює усне мовлення, допомагає формуванню сприйняття мовлення на слух.