Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Основні культурні й комунікативні чинники педагогічного дискурсу у вищій школі(2014) Семенюк, Олег Анатолійович; Семенюк, Олег Анатольевич; Semeniuk, O.; Паращук, Валентина Юріївна; Паращук, Валентина Юрьевна; Parashchuk, V.(uk) У статті розглянуто один із різновидів професійно зорієнтованих дискурсів – педагогічного. Зроблено акцент на його лінгвокультурній та суто комунікативній специфіці. Проілюстровано особливості у називанні учасників педагогічного процесу та формулюванні основних ціннісних орієнтирах навчання на прикладах паремій деяких європейських мов. Наголошено, що педагогічний дискурс об’єктивно виокремлюється в системі інституційних дискурсів завдяки своїм системотвірним чинникам: хронотопу (місце й час навчання), меті (соціалізація підростаючого покоління), цінностям, стратегіям (пояснення, оцінка, контроль, сприяння й організація діяльності основних його учасників).Документ Нелінійні фрактальні системи в англійській мові та їх застосування у навчальному процесі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У статті розглядається проблема використання фрактальних систем у навчальному процесі із вивчення англійської мови студентами немовних факультетів, слухачами курсів.Документ Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У статті розглядається проблема використання фрактальних систем у методиці навчання англійській мові студентів немовних факультетів.Документ Вивчення іноземної мови в україні: глобальний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Лабенко, Олександр ВіталійовичУ статті розглядається проблема якості вивчення іноземної мови в Україні з огляду на розвиток світових соціально-економічних та культурно-освітніх перетворень у ХХІ столітті