Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Мовні ігри на уроках англійської мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто роль гри як однієї з активних форм вироблення вміння спілкуватися іноземною мовою, обґрунтовано важливість гри для пожвавлення уроку, для досягнення природності в навчальному спілкуванні мовою, яку вивчають; для полегшення процесу засвоєння мовного матеріалу, вироблення зацікавленості до навчальної праці.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.
  • Ескіз
    Документ
    The role of listening comprehension skills in formation of communicative competence of students of non-lingual faculties
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Rozhkova, Natalia; Рожкова, Наталя Григорівна
    (uk) У статті обговорюються проблеми та підходи до формування комунікативної компетенції студентів немовних факультетів у процесі вивчення іноземної мови. Одне з найважливіших місць у навчанні посідає аудіювання, оскільки воно тісно пов’язане із читанням і письмом, підготовлює усне мовлення, допомагає формуванню сприйняття мовлення на слух.
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексія як прояв моральної культури майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Рожкова, Наталя Григорівна
    (uk) У статті йдеться про явище рефлексії особистості майбутнього вчителя як про невід’ємну частину його професійної та моральної культури.