Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Individualization of professional training as one of the ways of solving the psychological-pedagogical problem of modern high school(КОД, 2019) Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernionkov, Yaroslav(uk) У статті здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз змісту понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього учителя іноземних мов», «мотивація до іншомовного спілкування» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах як психолого-педагогічної проблеми. Автором було фундаментально досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано кілька характеристик мотиваційного елементу вивчення іноземної мови, зокрема:самостійна робота, спілкування через Інтернет, інформаційно-комунікаційні технології,занурення у реальну ситуацію.Документ Основні культурні й комунікативні чинники педагогічного дискурсу у вищій школі(2014) Семенюк, Олег Анатолійович; Семенюк, Олег Анатольевич; Semeniuk, O.; Паращук, Валентина Юріївна; Паращук, Валентина Юрьевна; Parashchuk, V.(uk) У статті розглянуто один із різновидів професійно зорієнтованих дискурсів – педагогічного. Зроблено акцент на його лінгвокультурній та суто комунікативній специфіці. Проілюстровано особливості у називанні учасників педагогічного процесу та формулюванні основних ціннісних орієнтирах навчання на прикладах паремій деяких європейських мов. Наголошено, що педагогічний дискурс об’єктивно виокремлюється в системі інституційних дискурсів завдяки своїм системотвірним чинникам: хронотопу (місце й час навчання), меті (соціалізація підростаючого покоління), цінностям, стратегіям (пояснення, оцінка, контроль, сприяння й організація діяльності основних його учасників).Документ Пошук нової раціональності у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Костюченко, Костянтин Євгенович(uk) У статті досліджуються проблеми пошуку раціональності на сучасному етапірозвитку педагогічної науки та усвідомлення майбутніми вчителями важливості вдосконалення їх професійних умінь при адаптації до різноманітності використання освітних технологій у навчально-виховному процесі вищих та загальноосвітніх шкіл на засадах різних видів раціональності.