Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
280 результатів
community.search.results.head
Документ Методичні рекомендації до виконання та захисту кваліфікаційної (магістерської) роботи(РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2019) Ярова, Лариса Олегівна; Верезубенко, Микола Миколайович; Лелека, Тетяна Олександрівна; Тарнавська, Марина Миколаївна; Чорна, О. О.Документ Методичні рекомендації щодо виконання та захисту курсових робіт для студентів 3 та 4 курсів(РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2019) Тарнавська, Марина Миколаївна; Верезубенко, Марина Миколаївна; Чорна, О. О.; Кіт, Л. М.Документ Методичні рекомендації щодо виконання самостійної роботи для студентів 4 курсу(РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2019) Ярова, Лариса Олегівна; Тарнавська, Марина Миколаївна; Кіт, Л. М.; Верезубенко, Микола Миколайович; Альошина, А. Ю.Документ «Ля-сі (вгору) – ре-фа-сі (униз)…»: поетичне перекодуванння вертикально-рухливого контрапункту як спосіб омузичнення тексту(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Фока, Марія Володимирівна(ua) У статті досліджується поетичне перекодування вертикально-рухливого контрапункту як спосіб омузичнення тексту (на матеріалі віршованих творів П. Тичини, що ввійшли до збірки «Сонячні кларнети»).Документ Творчий експеримент І. Чендея в повісті «Чорна Сальва»(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Козій, Ольга Борисівна(ua) У статті простежуються жанрові особливості повісті І. Чендея “Чорна сальва”. У творі парадоксально переплелися звертання до теми народного горя, нестатків, виявів організованої революційної боротьби, притаманне демократичній літературі, та модерне заглиблення у внутрішній світ людини, діалектика душі на фоні мозаїчної картини світу.Документ Містика і реальність: про еволюцію готичної традиції в американській літературі кінця ХІХ – початку ХХ століття(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Тузков, Сергій Олександрович; Тузкова, Інна Вікторівна(ua) Розглядаються типологічні особливості готичної новели кінця XIX – початку XX століть. Головна увага приділяється проблемі співвідношення раціонального та містичного начал у готичному тексті. Показується, що в новелах Г. Джеймса та Е. Вортон між ними зберігається рівновага. Це приводить до того, що в центрі оповіді виявляються не персонажі-привиди, а психологічний стан та нюанси поведінки героїв, які зустрічаються із інфернальними силами. У свою чергу, подвійне мотивування подій ставить читача перед вибором раціональної або містичної їхньої інтерпретації.Документ Англоамериканські слова-реалії в українській мові на початку ХХІ століття(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лелека, Тетяна Олександрівна(uk) У статті розглянуто особливості слів-реалій серед англоамериканізмів в українській мові на початку ХХІ століття, визначено їхній статус у порівнянні з локалізмами, екзотизмами, варваризмами, лакунами та безеквівалентною лексикою, подано їхню класифікацію за основними лексико-семантичними групами.Документ Особливості аквафоносем в україномовних та англомовних поетичних творах(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Козій, Ольга Борисівна(uk) У статті здійснено порівняльний аналіз фоносемантичного аспекту передачі звуків води та зображення пейзажів в україномовних та англомовних поетичних творах.Документ Багатозначність іменників сучасної німецької та української мов(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Капітан, Тетяна Анатоліївна(uk) У статті розглянуто явище полісемії іменників сучасної німецької та української мов, проаналізовано зв’язки іменників з лексико-семантичними парадигмами різних видів, роль та місце найбільш багатозначних іменників у словниковому складі.Документ Digitalization as the qualitative characteristic of teaching foreign languages: theoretical approach(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович(uk) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «діджиталізація», «діджиталізація вивчення іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив цифрового напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти.