Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
- Документ Процес кореляції етапів еволюції маркетингу з його термінологічним складом(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Коваленко, Наталія Василівна(uk) У статті проаналізовано підходи до вивчення маркетингу як ринкової концепції та їх вплив на термінологічний склад галузі, оскільки, різниця у підходах до маркетингової парадигми, безумовно призводить до зміни актуалізаціїї його термінології.
- Документ Калькування термінів маркетингу у континуумі процесу запозичення: німецько-український аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Коваленко, Наталія Василівна(uk) Статтю присвячено аналізу процесу калькування термінів маркетингу німецької та української мов для створення відповідних лексичних еквівалентів лакун мови перекладу.
- Документ Типологічні характеристики терміносистеми маркетингу німецької та української мов(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Коваленко, Наталія ВасилівнаУ статті розглянуті типологічні особливості терміносистеми маркетингу в німецькій та українській мовах.
- Документ Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Коваленко, Наталія ВасилівнаЗапозичення маркетингової терміносистеми як української, так і німецької мов є свідоцтвом їхньої активності та розвиненості. У статті розглянуто специфіку процесу запозичення та особливостей адаптації термінів досліджуваних мов.
