Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Процес кореляції етапів еволюції маркетингу з його термінологічним складом(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Коваленко, Наталія Василівна(uk) У статті проаналізовано підходи до вивчення маркетингу як ринкової концепції та їх вплив на термінологічний склад галузі, оскільки, різниця у підходах до маркетингової парадигми, безумовно призводить до зміни актуалізаціїї його термінології.Документ Калькування термінів маркетингу у континуумі процесу запозичення: німецько-український аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Коваленко, Наталія Василівна(uk) Статтю присвячено аналізу процесу калькування термінів маркетингу німецької та української мов для створення відповідних лексичних еквівалентів лакун мови перекладу.Документ Типологічні характеристики терміносистеми маркетингу німецької та української мов(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Коваленко, Наталія ВасилівнаУ статті розглянуті типологічні особливості терміносистеми маркетингу в німецькій та українській мовах.Документ Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Коваленко, Наталія ВасилівнаЗапозичення маркетингової терміносистеми як української, так і німецької мов є свідоцтвом їхньої активності та розвиненості. У статті розглянуто специфіку процесу запозичення та особливостей адаптації термінів досліджуваних мов.