Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
5 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Особливості виконання лабораторних робіт розділу «Світлові явища» з фізики у 9 класі згідно з новими програмами(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Донець, Наталія Володимирівна; Донец, Наталия Владимировна; Donets, Natalya Volodymyrivna; Донець, Ігор Петрович; Донец, Игорь Петрович; Donets, Igor Petrovich(ua) Згідно з новою парадигмою розвитку освіти наше суспільство потребує підготовки учнів сучасних шкіл здатних до життя в сучасному освітньому європейському просторі. Зокрема вивчення фізики основної школи спрямоване на формування предметної компетентності — необхідних знань, умінь, цінностей та здатності застосовувати їх у процесі пізнання та у практичній діяльності. Навчальний фізичний експеримент як органічна складова методичної системи навчання фізики забезпечує формування в учнів необхідних практичних умінь, дослідницьких навичок та особистісного досвіду експериментальної діяльності. Завдяки цьому учні зможуть у межах набутих знань розв’язувати пізнавальні завдання засобами фізичного експерименту. У шкільному навчанні ця форма роботи реалізується завдяки демонстраційним і фронтальним експериментам, лабораторним роботам і короткотривалим дослідам, фізичному практикуму, навчальним проектам, позаурочним дослідам і спостереженням тощо. У статті запропоновано варіант проведення лабораторних робіт «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала» та «Дослідження заломлення світла» розділу «Світлові явища», які передбачені новою навчальною програмою з фізики для 9 класу з використанням сучасних технічних засобів (мобільних телефонів).Документ Окремі аспекти використання сучасних цифрових комплексів vernier dynamics cart and track system під час лекційних демонстрацій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Величко, Степан Петрович; Донець, Наталія Володимирівна; Маринов, Олександр Васильович; Величко, Степан Петрович; Донец, Наталья Владимировна; Маринов, Александр Васильевич; Velychko, Stepan Petrovich; Donets, Natalia Volodymyrivna; Marinov, Oleksandr Vasilovich(ua) Сучасний рівень розвитку науки, техніки та сучасних технологій вимагає від людства володіння великою кількістю компетенцій: гнучкістю мислення, творчого підходу, швидкою адаптацією до нових умов та поставлених задач та ін. Розглядаючи освітній процес у закладах вищої освіти розуміємо, що він має бути побудований таким чином, що навчання студентів повинно відповідати цілям випереджувального навчання.Документ Провідна роль задач при вивченні розділу «Електричні явища. Електричний струм» учнями основної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Донець, Наталія Володимирівна; Донец, Наталия Владимировна; Donets, Natalia; Донець, Ігор Петрович; Донец, Игорь Петрович; Donets, Igor(uk) В основній школі закладаються основи фізичного пізнання світу: учні опановують суть основних фізичних понять i законів, оволодівають науковою термінологією, основними методами наукового пізнання та алгоритмами розв’язування фізичних задач, на основі яких розвиваються експериментаторські вміння i дослідницькі навички. Мета статті розглянути методику формування вмінь учнів розв’язувати задачі з фізики при вивченні розділу «Електричні явища. Електричний струм».Документ Раціональність запровадження інформаційних технологій у фізичному практикумі для студентів нефізичних спеціальностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Донець, Наталія Володимирівна; Величко, Степан Петрович(uk) У статті аналізуються переваги й недоліки виконання (на прикладі роботи з курсу загальної фізики «Механіка») студентами нефізичних спеціальностей віртуальних фізичних досліджень у порівнянні з реальними дослідженнями.Документ Підготовка вчителів фізики до реалізації навчальних проектів у шкільному курсі фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Донець, Наталія Володимирівна; Трифонова, Олена Михайлівна; Садовий, Микола ІллічУ статті розглянуті питання підготовки майбутніх учителів фізики до реалізації навчальних проектів у фаховій діяльності. При цьому окреслені умови формування методичних підходів до підготовки вчителів фізики та реалізації навчальних проектів у шкільному курсі фізики, виділені основні етапи роботи над проектом та запропоновано варіант навчального проекту на одну з тем шкільного курсу фізики. Стаття містить аналіз шкільної навчальної програми з фізики на предмет висвітлення в ній навчальних проектів, визначення їх місця та ролі у навчально-виховному процесі. Акцентована увага на тому, що в сучасній школі процес навчання фізики має спрямовуватись на формування в учнів компетенцій досліджувати природні явища на основі наукового способу мислення та сучасних уявлень про навколишній світ, що в значній мірі забезпечується використанням методу проектів.