Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
4 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Впровадження елементів STEM-освіти у навчанні природничих наук як засобу розвитку критичного мислення учнів(2023) Максименко, Анна Сергіївна(ua) Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 014 Середня освіта (Природничі науки) – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2023. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми розвитку критичного мислення учнів в процесі навчання природничих наук з використанням елементів STEM - освіти. Об’єктом розгляду є процес навчання природничих наук. Предметом – особливості використання елементів STEM-освіти у навчанні природничих наук як засобу розвитку критичного мислення учнів. Основним завданням роботи було дослідити методичні засади упровадження елементів STEM - освіти у навчанні природничих наук як засобу розвитку критичного мислення учнів, розробити освітній захід з вивчення природничих наук з використанням елементів STEM - освіти. У першому розділі проведений аналіз проблеми розвитку критичного мислення учнів, розглянуто теоретичні засади впровадження елементів STEM - освіти у навчанні природничих наук. У другому розділі розглядалися методичні засади впровадження елементів STEM - освіти у навчанні природничих наук як засобу розвитку критичного мислення учнів, основні форми організації STEM - навчання природничих наук. В розділі 3 наведені методичні рекомендації щодо впровадження елементів STEM - освіти у навчанні природничих наук, а також представлений розроблений освітній STEM захід з природничих наук. Кваліфікаційна робота викладена на 90 сторінках, містить 3 розділи, 13 ілюстрацій, 1 таблицю, 59 джерел в переліку посилань. (en) Qualification work for obtaining a master's degree in specialty 014 Secondary education (Natural Sciences) - Volodymyr Vinnichenko Central Ukrainian State University, Kropyvnytskyi, 2023. The qualification work is devoted to the study of the problem of the development of critical thinking of students in the process of teaching natural sciences using elements of STEM - education. The object of consideration is the process of teaching natural sciences. The subject is the peculiarities of using elements of STEM education in teaching natural sciences as a means of developing students' critical thinking. The main task of the work was to investigate the methodological foundations of the introduction of elements of STEM - education in the teaching of natural sciences, to develop an educational event for the study of natural sciences using elements of STEM - education as a means of developing students' critical thinking. In the first chapter, an analysis of the problem of the development of students' critical thinking was carried out, the theoretical foundations of the implementation of elements of STEM - education in the teaching of natural sciences as a means of developing students' critical thinking were considered. In the second chapter, the methodological principles of the implementation of elements of STEM - education in the teaching of natural sciences as a means of developing students' critical thinking, the main forms of organization of STEM - teaching of natural sciences were considered. Chapter 3 provides methodological recommendations for the implementation of elements of STEM education in the teaching of natural sciences, as well as an educational event with elements of STEM education. The qualification work is laid out on 90 pages, contains 3 chapters, 13 illustrations, 1 table, 59 sources in the list of references.Документ Формування експериментаторських умінь під час виконання лабораторних робіт з хімії в навчанні природничих наук(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дефорж, Ганна Володимирівна; Дефорж, Анна Владимировна; Deforzh, Hanna; Чередник, Діана Степанівна; Чередник, Диана Степановна; Cherednyk, Diana Stepanivna(uk) У статті розглядаються особливості формування експериментаторських вмінь та навичок студентів шляхом організації лабораторних робіт. Обґрунтовується зміст, структура та завдання лабораторних робіт з хімії в процесі практичної підготовки майбутніх спеціалістів. Навчальний хімічний експеримент – це метод навчання, в основі якого лежить науковий підхід, який формує науковий світогляд людини.Документ Запровадження комп’ютерно-орієнтованих засобів у дослідженні оптичного випромінювання у процесі навчання фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гичко, Антон Олександрович; Gichko, A.; Величко, Степан Петрович; Velychko, S.(uk) У статті розглядаються основні принципи та засади, що покладені в основу удосконалення навчального комплекту, а саме розробки та поєднання програмного забезпечення з комплектом „Інтегральний фотометр ФІ-2” з метою дослідження оптичного випромінювання та підвищення рівня і якості пізнавальної діяльності у фізичному практикумі курсу загальної фізики ВНЗ.Документ Формування моделюючої компетентності вчителя фізики(2010) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Розглядається процес формування професійної педагогічної компетентності вчителя фізики, а також формування експериментальних умінь і навичок в учнів в аспекті планування і організації виконання системи експериментальних завдань з фізики у профільній школі.