Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Інтеграційні процеси природничої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Подопригора, Наталія Володимирівна; Подопригора, Наталья Владимировна; Podoprygora, Natalia Volodymyrivna; Клоц, Євген Олександрович; Клоц, Евгений Александрович; Klots, Evhen Oleksandrovych(ua) У статті розглядається проблема інтеграції змісту природничих дисциплін. Виявлено дидактичні основи, що забезпечують розв’язання суперечності між вимогами до високого теоретичного рівня навчального матеріалу та його доступністю, наочністю і посильністю в навчанні. Обґрунтовано, що інтеграція як втілення інтегративного підходу до навчання є одним із засобів, який спроможний уніфікувати, об’єднати й сконцентрувати знання на основі взаємопроникнення його елементів, зміцнення й ускладнення зав’язків між ними. Встановлено, що цей процес є набагато ширшим ніж поняття міждисциплінарні зв’язки, та передбачає віддзеркалення в змісті природничих дисциплін тих діалектичних взаємозв’язків, які об’єктивно діють у природі і пізнаються природничими науками. До інтегративних чинників, що забезпечують процес інтеграції в природничій освіті віднесено: складні об’єкти пізнання, методи дослідження, наукові ідеї і теорії, цілі науки і наукові картини світу. До системоутворювальних орієнтирів інтеграції віднесено цілеспрямовану навчально-пізнавальну, науково-практичну, науково-дослідну діяльності студентів. Визначено та схарактеризовано напрями проектування змісту навчання природничих наук відповідно до дидактичних основ розгортання логіки навчальної дисципліни.Документ Особливості викладання основ дизайну у майбутніх учителів технологій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Bogomaz-Nazarova, Snizhana Nikolaevna(ua) Стаття присвячена основним положенням визначення змісту освітньої підготовки майбутніх учителів технологій до викладання основ дизайну в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено в якості основних психолого-педагогічних умов найбільш успішного формування естетичної культури майбутніх учителів технології необхідність залучення студентів в спеціально організовану навчальну дизайн-діяльність і сприяння самореалізації студентів в цій діяльності; застосування методів розвитку у студентів, стійкої мотивації до навчання, підвищення їх творчої і трудової активності; орієнтації студентів на застосування отриманих знань у практичній діяльності. Обґрунтовано, що естетична культура майбутнього вчителя технології, перш за все є результатом розвитку його естетичних якостей, тому показниками сформованості того чи іншого критерію естетичної культури буде розвиток здатності до певного виду естетичної діяльності. Разом з тим, розвиток естетичних якостей майбутніх вчителів технології повинно мати педагогічну спрямованість і має розглядатися відповідно до завдань естетичного виховання і розвитку учнів.Документ Iнноватика у харчових технологiях(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, Irina Leontyevna; Царенко, Ирина Леонтьевна(uk) Стаття присвячена основним положенням визначення теоретико-методологiчних засад та практичних рекомендацій щодо обґрунтування напрямів активізації інноваційної діяльності в харчових технологіях з позицiї визначення проблем та перспективних напрямів їх вирішення. Визначено передумови виникнення і впровадження інновацій у харчових технологіях; використання iнновацiйних технологiй та особливих методiв навчання при пiдготовцi фахiвцiв харчової галузi у вищих навчальних закладах, що створює умови для ефективної самореалiзацiї особистостi майбутнього фахiвця з харчових технологiй; висвітлено процеси впровадження інноваційної діяльності при викладанні фахових дисциплін напрямку «Харчові технології». Обґрунтовано, що методи активiзацiї навчально-пiзнавальної дiяльностi студентiв ефективно поєднуються з iншими загальними дидактичними методами, доповнюють та урізноманітнюють їх, а також органiчно вписуються в педагогiчний процес i вiдповiдають умовам педагогiчного середовища вищих навчальних закладiв зi сталими гуманно-демократичними засадами.Документ Психолого-педагогічні та дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці(2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Bogomaz-Nazarova, S.(uk) В статті проаналізовано психолого-педагогічні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці; визначено особливості інтеграційних процесів в курсі «Технічна естетика».Документ Формування компетентності сучасного вчителя до інноваційної діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velychko, S. P.(uk) У статті аналізуються можливі варіанти підготовки педагогічних кадрів до інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти з метою формування високоінтелектуального випускника сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Доведено, що така підготовка є ефективною, за умов, коли вона реалізується на засадах інноваційного проектування процесу навчання з використанням діяльнісної технології навчання та широкого запровадження інформаційно-комунікативних технологій. Одночасно показано, що організації саме професійних оn-lіnе спільнот і мереж сприяє активній взаємодії вчителів, науковій підтримці й обміну інноваційним педагогічним досвідом усіх працівників освітянської галузі, а як наслідок підвищує науково-теоретичний, інтелектуальний і професійний рівень кожного учасника запроваджуваного інтегрованого проекту і формує високу компетентну особистість фахівця, здатного проектувати освітній процес з урахуванням постійного і перспективного його розвитку.