Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток інформатизації наукових бібліотек у вищій школі України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття (історіографія проблеми)
    (2015) Ріжняк, Ренат Ярославович
    (ua) У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку наукової думки про історію розвитку інформатизації наукових бібліотек ВНЗ України протягом 1980-2010 років. Підсумовано, що аналіз розвитку досліджень з розвитку інформатизації вишівських бібліотек дасть можливість з’ясувати важливі та актуальні проблеми становлення і розвитку інформатики та інформаційних технологій у вищій школі України.
  • Ескіз
    Документ
    Цифровізація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання в закладах вищої освіти
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Манойленко, Наталія Володимирівна; Кононенко, Сергій Олексійович; Крамаренко, Наталія Миколаївна; Manoylenko, Natalia Vladimirovna , .; Kononenko, Sergey Alekseevich; Kramarenko, Natalia Nikolaevna
    (ua) Цифровізація освітнього процесу закладів вищої освіти розглядається як провідний напрям підвищення результативності навчання, один з основних факторів підвищення якості освітнього процесу, що дозволяє вирішити теоретичні й практичні проблеми вищої освіти, закономірності, принципи, форми, методи, технології, зміст, а також особливості та умови, що забезпечують ефективне представлення освітніх послуг за допомогою інформаційних технологій та Інтернету. Окреслено рекомендації щодо цифровізації освітнього процесу. Сформульовано завдання щодо цифровізації освітнього процесу майбутніх вчителів трудового навчання та технологій; запропоновано модель перетворень освітнього процесу ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології навчання у підготовці фахівців з вищою освітою
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Величко, Степан Петрович; Назаров, Костянтин В'ячеславович
    (ua) Розглядається необхідність впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу в систему освіти України та послідовний перехід на сучасні інформаційні технології навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в будь-якому вищому навчальному закладі. У статті розкриваються деякі перспективи цього процесу в навчанні природничих дисциплін під час підготовки фахівців з вищою освітою.
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні основи оптимізації навчального процесу в технікумах і коледжах
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Садовий, Микола Ілліч; Лагодич, Олена Іванівна; Лукіна, Катерина
    (uk) У статті запропоновані шляхи оптимізації ефективності навчального процесу в технікумах і коледжах засобами поєднання багаторівневого диференційного навчання з модульно-рейтинговою технологією навчання, використання нових інформаційних технологій навчання та організації міжпредметних зв ’язків.
  • Ескіз
    Документ
    Використання ІКТ для підвищення ефективності процесу навчання фізики
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Садовий, Микола Ілліч
    (uk) У статті розкрито основні напрямки застосування нових технологій у навчальному процесі вивчення фізики та розглянуто окремі приклади їх використання на уроках.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка та проведення семінарських занять з фізики в умовах дистанційного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Сальник, Ирина Владимировна; Сирык, Эдуард Петрович; Salnyk, Iryna Volodymyrivna; Sirik, Eduard Petrovich
    (ua) Одним з новітніх принципів сучасної педагогіки є гуманізація освіти – спрямованість на розвиток особи. Побудова особистісно орієнтованих методичних систем вимагає відповідних змін як у змісті фізичної освіти, так і його методичному забезпеченні. Нині старша школа функціонує як профільна. Під час дистанційного навчання кожен учень повинен отримати певний соціальний досвід, набуття у процесі досягнення загального результату шляхом взаємодії з іншими членами учнівського колективу, виробляє навички спілкування.
  • Ескіз
    Документ
    Віртуальні навчальні середовища: сучасні технології та потенціал для освіти
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Мірошниченко, Олександр Іванович; Salnyk, I.; Siryk, E.; Miroshnychenko, O.
    (ua) У статті розглядаються питання створення в системі освіти віртуальних навчальних середовищ, проаналізовано їх специфіку. Одночасно показано, що запровадження VLE супроводжується виникненням проблем в процесі навчання, які можуть бути усуненні лише за умови врахування певних педагогічних умов.
  • Ескіз
    Документ
    Наукове забезпечення комп’ютеризації навчання у вищій школі України (контекст досліджень науковців інституту кібернетики України)
    (2014) Ріжняк, Ренат Ярославович
    (uk) В статті досліджується розвиток наукового та технологічного забезпечення автоматизованих навчаючих комп’ютерних систем у вищій школі України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття, що було створене зусиллями науковців Інституту кібернетики України.
  • Ескіз
    Документ
    Посилення ролі самостійної роботи студентів при вивченні загального курсу фізики за умови впровадження інформаційно-діяльнісного підхіду
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Царенко, Олег Миколайович; Царенко, О. Н.; Tsarenko, O. М.
    (uk) Інтенсивний розвиток інформаційних технологій, перетворення сучасного суспільства в інформаційне вимагає формування інформаційно-технологічної компетентності майбутнього вчителя, зокрема, вчителя фізики. Інформатизація освіти стимулює розробку нових підходів до використання потенціалу інформаційних і комунікаційних технологій, що має сприяти розвитку особистості студентів, підвищити рівень креативності їх мислення. У статті досліджується застосування інформаційно-діяльнісного підходу до вивчення загального курсу фізики, що реалізується через розробку електронних навчальних посібників, посилення ролі самостійної роботи. Все це створює належні умови для організації навчального процесу як динамічної системи, що забезпечує інтелектуальний розвиток студентів із врахуванням їх індивідуальних нахилів, дозволяє формувати узагальнені компетенції та професійну мотивацію до навчання. Показана конкретна структура електронних навчальних посібників з загального курсу фізики, розроблених з використанням об’єктно-орієнтованого навчального середовища Moodle.
  • Ескіз
    Документ
    Віртуально-орієнтований лабораторний експеримент з фізики для студентів нефізичних спеціальностей
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Сірик, Едуард Петрович; Siryk, E. P.; Сальник, Ірина Володимирівна; Сальник, Ирина Владимировна; Salnik, I. V.
    (uk) В статті висвітлюється організація віртуально-орієнтованого лабораторного експерименту з фізики як сучасного засобу навчання з використанням інформаційних технологій, що створює ефективне навчальне середовище та підвищує науковий рівень підготовки фахівців.