Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Використання сучасного навчального модуля «кулька-01» при вивченні механіки в курсі загальної фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ковальова, Олеся Сергіївна; Величко, Степан Петрович
    (uk) В статті описано новий навчальний модуль «Кулька-01» та можливості його впровадження у навчальний процес під час вивчення розділу «Механіка» в курсі загальної фізики вищого навчального закладу. Навчальний модуль «Кулька -01» відноситься до засобів навчання, які передбачають широке впровадження та реалізацію засобів інформаційно-комунікативних технологій, що дозволяє при вивченні розділу «Механіка» виконувати низку оригінальних навчальних дослідів та експериментальних дослідницьких завдань, характерних проведенням досить вагомого якісного та кількісного аналізу траекторії і параметрів руху досліджуваних об’єктів (кульок). Окреслено перспективи використання створеного модуля під час вивчення розділу «Механіка» за програмами курсу загальної фізики для вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз проблем організації дистанційного навчання майбутніх вчителів математики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Вассалатій, Юлія Володимирівна
    (uk) У статті здійснено аналіз проблем організації дистанційного навчання майбутніх вчителів математики з використанням системного підходу. Дистанційне навчання розглядається як цілісний процес з усіма його системними компонентами, а процес організації дистанційного навчання розбивається на відповідні компонентам етапи.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інноваційні технології у навчанні фізики в середній школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Возна, Віта Володимирівна
    (UA) Аналізуються окремі методичні підходи до запровадження сучасних інноваційних технологій у навчально-виховному процесі з фізики в середній школі. На конкретних прикладах узагальнюються можливості використання ІКТ з урахуванням суб’єкт-суб’єктних взаємозв’язків між учасниками такого процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості виконання лабораторних робіт з курсу загальної фізики на основі ІКТ у вищих авіаційних навчальних закладах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Задорожна, О. В.
    У статті розглядаються особливості лабораторних робіт з фізики за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій у вищих навчальних закладах авіаційного профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Використання математичних пакетів у процесі вивчення курсу диференціальних рівнянь
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ботузова, Юлія Володимирівна
    У статті піднімається проблема використання математичних пакетів у процесі вивчення математичних дисциплін. Зокрема, розглядаються функціональні можливості математичного пакету Maple під час вивчення диференціальних рівнянь. Аналізуються особливості роботи з даним програмним забезпеченням під час лекційних та семінарських занять. Наводяться приклади, які демонструють практичну цінність застосування ІКТ, а саме підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу дисципліни