Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
3 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Методичні рекомендації щодо написання та оформлення магістерських робіт(2024) Боброва, Марія Сергіївна; Дефорж, Ганна Володимирівна; Аркушина, Ганна Феліксівна; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Бохан, Юлія Володимирівна(ua) Методичні рекомендації призначені для студентів для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хімія), предметної спеціальності: 014.06 Середня освіта (Хімія), поєднаної предметної спеціальності: 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини), освітньо-професійної програми: Середня освіта (Хімія, Біологія та здоров'я людини), денної та заочної (дистанційної) форм навчання включають як загальні положення щодо освітнього ступеня «магістр», так і детальні вимоги до змісту та структури робіт, рекомендації щодо особливостей оформлення кожного елементу роботи, інформацію щодо підготовки, порядку та процедури захисту магістерських робіт, інформацію про контроль за виконанням та рецензування робіт. Особлива увага приділена критеріям оцінювання магістерських робіт та процедури їх захисту.Документ Формування експериментаторських умінь під час виконання лабораторних робіт з хімії в навчанні природничих наук(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дефорж, Ганна Володимирівна; Дефорж, Анна Владимировна; Deforzh, Hanna; Чередник, Діана Степанівна; Чередник, Диана Степановна; Cherednyk, Diana Stepanivna(uk) У статті розглядаються особливості формування експериментаторських вмінь та навичок студентів шляхом організації лабораторних робіт. Обґрунтовується зміст, структура та завдання лабораторних робіт з хімії в процесі практичної підготовки майбутніх спеціалістів. Навчальний хімічний експеримент – це метод навчання, в основі якого лежить науковий підхід, який формує науковий світогляд людини.Документ Науково-педагогічна спадщина і.є. тамма в розвитку фізики кінця ХІХ початку ХХ століття(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Садовий, Микола Ілліч; Проценко, Євгеній Анатолійович; Донець, Наталія Володимирівна; Проценко, Евгений Анатольевич; Донец, Наталья Владимировна; Sadovyi, Mykola Illich; Protsenko, Evgeniy Anatolyevich,; Donets, Natalyа Vladimirovna(ua) В статті здійснено аналіз розвитку науки в кінці ХІХ- на початку ХХ століття. Зокрема розглянуто і проаналізовано етапи розвитку фізики, розглянуто і проаналізовано внесок І.Є. Тамма для розвитку фізичної науки та педагогіки. Проте в наш час мало людей обізнані про дійсно видатну особистість, науковця І.Є. Тамма, про його наукову діяльність, внесок у розвиток науки, зокрема фізичної науки та у розвиток педагогіки. В статті зроблений акцент на тому, що використання науково-педагогічної спадщини вчених фізиків (зокрема І.Є. Тамма) є важливим елементом для розвитку молодого покоління. Саме свідоме ставлення молоді до здобутків попередніх поколінь може забезпечити гармонійність особистості, розвиток її здібностей та обдарувань, збагативши на цій основі інтелектуальний потенціал, духовність і культуру. Дослідницький і теоретичний матеріал І.Є. Тамм достатньо глибоко осмислює. Дослідження І.Є. Тамм проводить самостійно, безпосередньо планує його, перевіряє відомі закономірності, й одержує нові. Кожне наукове поняття, що випливає з розмірковувань та експерименту з фізики, одержує конкретний образний зміст і органічному зв’язку із прийомами, способами, методами спостереження, експериментування, виконання практичних дій. У І.Є. Тамма саме науковий експеримент стає основою предметного теоретичного аналізу фізичного явища чи процесу. Він вважав, що предметна діяльності майбутнього спеціаліста є критерієм істинності і міцності сформованих психологічних новоутворень.