Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
10 результатів
community.search.results.head
Документ Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу «Інформаційні інтелектуальні системи»(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Присяжнюк, Олена ВіталіївнаДокумент Організація самостійної роботи студентів педагогічних закладів вищої освіти при вивченні комплексних чисел(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna(ua) У статті розглянуто організацію самостійної роботи студентів педагогічного закладу вищої освіти під час вивчення теми «Комплексні числа»; описано авторську методику організації самостійної роботи під час виконання індивідуальних домашніх завдань (ІДЗ); наведено приклад ІДЗ та проілюстровано розв’язання декількох задач; пов’язані алгебраїчна та геометрична сутність комплексного числа у кожному прикладі, що дозволяє глибше розуміти природу комплексного числа; до кожного завдання наводяться теоретичні питання, які дозволяють перевірити готовність студента до їхнього розв’язування; особлива увага приділяється перевірці правильності отриманих результатів; аналізуються завдання, які заставляють знаходити і реалізувати способи їхнього виконання, здійснювати контроль і оцінку результатів виконаної роботи; відмічено позитивний вплив застосовуваних підходів організації самостійної роботи на підвищення освітнього рівня студентів педагогічних закладів вищої освіти.Документ Особливості організації самостійної роботи майбутніх лікарів при вивченні курсу «мікробіологія, вірусологія, імунологія»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Терещенко, Оксана Василівна; Громова, Тетяна Валеріївна; Плющ, Валентина Миколаївна; Громова, Татьяна Валериевна; Терещенко, Оксана Васильевна; Плющ, Валентина Николаевна; Gromova, Tatiana Valerievna; Tereshchenko, Oksana Vasylivna; Plyushch, Valentina Nikolayevna(ua) У представленій статті проаналізовано основні погляди вчених у галузі педагогіка на специфіку трактування поняття самостійна робота студентів та основних видів її впровадження у навчальний процес підготовки майбутніх фахівців медичної галузі. Розроблено та впроваджено систему різноманітних форм і видів самостійної роботи для майбутніх лікарів при вивченні такої фахової дисципліни, як «Мікробіологія, вірусологія, імунологія». Визначено педагогічні умови ефективності застосування самостійної роботи майбутніх лікарів у процессі їх професійної підготовки: чітка постановка пізнавальних завдань; знання студентом способів її виконання (алгоритму дії); чітке визначення викладачем форм звітності, обсягу роботи, термінів її подання; визначення видів консультаційної допомоги; різноманітність видів і форм самостійної роботи; визначені критерії оцінки самостійної роботи.Документ Активізація самостійної роботи студентів засобами хмарних технологій(2014) Царенко, Ірина Леонтіївна; Царенко, Ирина Леонтьевна; Tsarenko, I.(uk) Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розв’язання суперечностей між фактичним рівнем розробленості конкурентних освітніх технологій та недостатнім використанням їх дидактичних можливостей у підготовці високопрофесійних педагогічних фахівців. Метою статті є визначення й аналіз дидактичних можливостей хмарних технологій як інтернет-послуг для активізації самостійної роботи майбутніх учителів трудового навчання (технологій). У статті запропоновано методичні рекомендацій педагогам щодо створення навчального сайту для дистанційної освіти і самоосвіти студентів.Документ Активізація самостійної роботи студентів у фізичному практикумі з атомної фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шульга, Сергій Володимирович; Шульга, Сергей Владимирович; Shulga, S. V.; Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.(uk) Упровадження кредитно-трансферної системи у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців з вищою освітою, і зокрема підготовки вчителів фізики, передбачає значне розширення самостійної пізнавальної діяльності у навчально-виховному процесі кожного студента, включаючи і виконання фізичного практикуму з усіх розділів загального курсу фізики, де особливе місце посідає фізика атома і атомного ядра. На основі детального аналізу попередніх досліджень, навчальних посібників і методичних рекомендацій зроблено узагальнення про доцільність розвитку самостійної роботи студентів з фізики в педагогічних університетах на основі широкого впровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій, що актуалізують проблему інтеграції реального і віртуального навчальних експериментів з розділу фізики атома і атомного ядра. Показано,що з цією метою створювані програмні продукти мають бути розробленими з урахуванням наявності різних модулів, що забезпечують багатофункціональність запропонованого навчального комплекту для виконання фізичного практикуму й індивідуальних навчальних завдань з відповідного розділу.Документ Поєднання сучасних наукових досягнень та ІКТ для навчального середовища у процесі підготовки вчителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Величко, Степан Петрович; Неліпович, Віктор Володимирович(uk) Аналізуються зміст, структура та методика реалізації спецкурсу у процесі підготовки майбутніх вчителів та для ефективного запровадження ІКТ у вивченні рідких кристалів.Документ Організація самостійної роботи студентів при кредитно-модульній системі навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олег Миколайович(uk) У статті розглянуто специфіку організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах у зв’язку із впровадженням кредитно-модульної системи навчання. Сформульовано проблеми недоцільності суто інформаційного навчання, розглянуто недоліки структури навчальних посібників, необхідності формування завдань для самостійної роботи, які б сприяли професійному становленню фахівців.Документ Розв’язування індивідуальних експериментальних завдань засобами ІКТ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович; Слободяник, Ольга Володимирівна; Ткаченко, Анна Валеріївна(uk) У статті розглядається можливість розв’язування індивідуальних експериментальних завдань з фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій та наведені деякі приклади подібних розв’язків.Документ Поєднання цілеспрямованої навчальної діяльності і засобів інформаційно комунікаційних технологій у виконанні фізичного практикуму у педагогічному університеті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Стаднік, Микола Анатолійович(UA) У статті розглянуто цілеспрямована навчальна діяльність, яка представлена у вигляді самостійної, індивідуально діяльності студентів і в її ролі може бути представлена технологія комп’ютерного навчання.Документ Зміст та види індивідуальних завдань для забезпечення активної пізнавальної діяльності студентів з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Слободяник, Ольга Володимирівна(UA)У статті обґрунтовується потреба подальшого вдосконалення методики організації самостійної навчальної діяльності студентів з фізики у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців; дається аналіз видів аналізуються різні види самостійної роботи студентів у ВНЗ та конкретизуються особливості навчально–пізнавальної діяльності. Як приклад розглядаються можливі індивідуальні завдання різного виду, що підвищують ефективність самостійної дослідницької діяльності студентів, та узагальнюються умови, що формують досвід такої діяльності.