Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології навчання у підготовці фахівців з вищою освітою
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Величко, Степан Петрович; Назаров, Костянтин В'ячеславович
    (ua) Розглядається необхідність впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу в систему освіти України та послідовний перехід на сучасні інформаційні технології навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в будь-якому вищому навчальному закладі. У статті розкриваються деякі перспективи цього процесу в навчанні природничих дисциплін під час підготовки фахівців з вищою освітою.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи при побудові інтегрованих професій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Анісімов, Микола Вікторович; Anisimov, Mykola Viktorovych
    (uk) У статті розглянуті підходи й принципи побудови інтегрованих професій. Теоретична значимість цієї роботи полягає в тому, що концептуально обґрунтовані нові підходи до процесу створення моделей професійної підготовки робочих складних електро- і радіотехнічних професій. Практична значимість цієї роботи полягає в тому, що розроблені й застосовані в навчальному процесі ПТНЗ прогностичні професійні моделі (навчальні плани) навчального процесу для різних професій.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи при побудові інтегрованих професій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Анісімов, Микола Вікторович; Anisimov, Mykola Viktorovych
    (uk) У статті розглянуті підходи й принципи побудови інтегрованих професій. Теоретична значимість цієї роботи полягає в тому, що концептуально обґрунтовані нові підходи до процесу створення моделей професійної підготовки робочих складних електро- і радіотехнічних професій. Практична значимість цієї роботи полягає в тому, що розроблені й застосовані в навчальному процесі ПТНЗ прогностичні професійні моделі (навчальні плани) навчального процесу для різних професій.
  • Ескіз
    Документ
    Дуальна система професійної освіти: за та проти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Анісімов, Микола Вікторович; Анисимов, Николай Викторович; Anisimov, Mykola Viktorovych
    (uk) У статті проведена порівняльна характеристика середніх професійно-технічних навчальних закладів України і коледжів Європи. У даній статті ми спробували показати їхню відмінність у структурі й методах підготовки фахівців у цих навчальних закладах. У роботі розглянута структура навчальних закладів такого типу, система підготовки учнів. Дослідження показали принципову відмінність, як навчальних закладів, так і методів підготовки в них. Практична значущість цієї роботи полягає в тому, що показана порівняльна характеристика навчальних закладів різних типів і відмінна риса практичної підготовки в них.
  • Ескіз
    Документ
    Емоції у педагогічному процесі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych
    (uk) У контексті діяльності досліджуються фундаментальні проблеми місця і значення емоцій у процесі навчання. Відзначається наявність різних теорій емоцій, котрі пов’язують останні з життєво важливими задачами, особливою актуальністю учіння, критичними точками учіння, точками нерівноваги в учінні, живими знаннями, подоланні складних навчальних ситуацій. Особлива актуальність учіння виникає для її суб’єктів у відповідальні моменти учіння (отримання високої оцінки, самореалізації, відповідальностіперед кимось). Критичні точки учіння з’являються при проблемному навчанні, розв’язуванні суб’єктом учіння складних для нього завдань як перехід від розгубленості, невіри у власні сили, роздратування, розчарування до відшукання ідеї рішення, задоволення, радості. Розглядаються деякі питання гри у навчальному процесі, виділяються особливості ігрової навчальної ситуації.
  • Ескіз
    Документ
    Раціональність запровадження інформаційних технологій у фізичному практикумі для студентів нефізичних спеціальностей
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Донець, Наталія Володимирівна; Величко, Степан Петрович
    (uk) У статті аналізуються переваги й недоліки виконання (на прикладі роботи з курсу загальної фізики «Механіка») студентами нефізичних спеціальностей віртуальних фізичних досліджень у порівнянні з реальними дослідженнями.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості проблемного навчання щодо розвитку творчо-інтелектуальних здібностей учнів на уроках технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Мироненко, Наталя Василівна
    (uk) У статті розглядаються поняття «творчо-інтелектуальні здібності», «інноваційні педагогічні технології». Розкривається сутність проблемного навчання, як однієї з педагогічних технологій, що допомагає у розвитку творчо-інтелектуальних здібностей учнів на уроках технологій. Зазначається важливість впровадження інноваційних педагогічних технологій, а саме проблемного навчання у навчальному процесі при підготовці майбутнього вчителя технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інформаційні технології та їх значення в навчальному процесі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна
    (uk) Розглядається сутність сучасних інформаційних технологій у систему освіти України, поняття та можливості новітніх інформаційних технологій, їх важливість для освітнього процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування сучасних технологій при вивчені фізико – математичних дисциплін
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ключник, Інна Геннадіївна
    (uk) В статті розглядається можливість використання сучасних технологій для вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі при підготовці майбутніх вчителів.