Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Компетентний підхід при використанні пакету mathcad при підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з «комп’ютерних технологій»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гринь, Денис Васильович; Grin, Denis(ua) В статті обговорюються цілі, завдання, зміст процесу формування профоріенційної компетенції учнів в процесі вивчення середовища MathCAD підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з «комп’ютерних технологій», як перехідної ланки при програмуванні, що дасть змогу студентам на початку навчатись на більш простих для сприйняття та оволодіння програмними продуктами.Документ Компетентний підхід при використанні пакету mathcad при підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з «комп’ютерних технологій»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гринь, Денис Васильович; Grin, Denis; Гринь, Денис(ru) В статті обговорюються цілі, завдання, зміст процесу формування профоріенційної компетенції учнів в процесі вивчення середовища MathCAD підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з «комп’ютерних технологій», як перехідної ланки при програмуванні, що дасть змогу студентам на початку навчатись на більш простих для сприйняття та оволодіння програмними продуктамиДокумент Проблема компетентнісного підходу у вищій школі(2014) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Елена Михайловна; Trifonova, O.(uk) У статті розглядається проблема формування понять компетенцій, ключових компетенцій, компетентнісного підходу у зарубіжній та українській вищій школі. Виокремлено методологічні основи побудови структури компетентнісного підходу для формування у студентів вищих навчальних закладів готовності до конкурентної праці.Документ Фундаментальність фізичної освіти – як основа фахової підготовки майбутніх вчителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Е. П.; Siryk, E. P.(uk) У сучасній моделі підготовки фахівців все більшого значення набуває фундаментальна складова фахової підготовки. Фундаменталізація освіти сприяє найбільш швидкому сприйняттю сучасної техніки, забезпечує професійну мобільність педагогів, що в умовах конкуренції на ринку праці стає актуальною у відповідності до вимог сучасної світової економіки.Документ Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення фахових дисциплін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Schyrbul, Alexander(uk) У статті розглядаються проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій. Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з питань визначення термінів «компетентність» та «компетенції», виокремлено та описано ключові компетенції, якими мають оволодіти майбутні вчителі технологій після вивчення дисципліни «Технічна творчість».