Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Компетентний підхід при використанні пакету mathcad при підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з «комп’ютерних технологій»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гринь, Денис Васильович; Grin, Denis
    (ua) В статті обговорюються цілі, завдання, зміст процесу формування профоріенційної компетенції учнів в процесі вивчення середовища MathCAD підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з «комп’ютерних технологій», як перехідної ланки при програмуванні, що дасть змогу студентам на початку навчатись на більш простих для сприйняття та оволодіння програмними продуктами.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентний підхід при використанні пакету mathcad при підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з «комп’ютерних технологій»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гринь, Денис Васильович; Grin, Denis; Гринь, Денис
    (ru) В статті обговорюються цілі, завдання, зміст процесу формування профоріенційної компетенції учнів в процесі вивчення середовища MathCAD підготовці майбутнього фахівця інженера-педагога з «комп’ютерних технологій», як перехідної ланки при програмуванні, що дасть змогу студентам на початку навчатись на більш простих для сприйняття та оволодіння програмними продуктами
  • Ескіз
    Документ
    Проблема компетентнісного підходу у вищій школі
    (2014) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Елена Михайловна; Trifonova, O.
    (uk) У статті розглядається проблема формування понять компетенцій, ключових компетенцій, компетентнісного підходу у зарубіжній та українській вищій школі. Виокремлено методологічні основи побудови структури компетентнісного підходу для формування у студентів вищих навчальних закладів готовності до конкурентної праці.
  • Ескіз
    Документ
    Фундаментальність фізичної освіти – як основа фахової підготовки майбутніх вчителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Е. П.; Siryk, E. P.
    (uk) У сучасній моделі підготовки фахівців все більшого значення набуває фундаментальна складова фахової підготовки. Фундаменталізація освіти сприяє найбільш швидкому сприйняттю сучасної техніки, забезпечує професійну мобільність педагогів, що в умовах конкуренції на ринку праці стає актуальною у відповідності до вимог сучасної світової економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення фахових дисциплін
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Schyrbul, Alexander
    (uk) У статті розглядаються проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій. Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з питань визначення термінів «компетентність» та «компетенції», виокремлено та описано ключові компетенції, якими мають оволодіти майбутні вчителі технологій після вивчення дисципліни «Технічна творчість».