Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Формування експериментаторських умінь під час виконання лабораторних робіт з хімії в навчанні природничих наук(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дефорж, Ганна Володимирівна; Дефорж, Анна Владимировна; Deforzh, Hanna Volodymyrivna; Чередник, Діана Степанівна; Чередник, Диана Степановна; Cherednyk, Diana Stepanivna(uk) У статті розглядаються особливості формування експериментаторських вмінь та навичок студентів шляхом організації лабораторних робіт. Обґрунтовується зміст, структура та завдання лабораторних робіт з хімії в процесі практичної підготовки майбутніх спеціалістів. Навчальний хімічний експеримент – це метод навчання, в основі якого лежить науковий підхід, який формує науковий світогляд людини.Документ Науково-педагогічна спадщина і.є. тамма в розвитку фізики кінця ХІХ початку ХХ століття(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Садовий, Микола Ілліч; Проценко, Євгеній Анатолійович; Донець, Наталія Володимирівна; Проценко, Евгений Анатольевич; Донец, Наталья Владимировна; Sadovyi, Mykola Illich; Protsenko, Evgeniy Anatolyevich,; Donets, Natalyа Vladimirovna(ua) В статті здійснено аналіз розвитку науки в кінці ХІХ- на початку ХХ століття. Зокрема розглянуто і проаналізовано етапи розвитку фізики, розглянуто і проаналізовано внесок І.Є. Тамма для розвитку фізичної науки та педагогіки. Проте в наш час мало людей обізнані про дійсно видатну особистість, науковця І.Є. Тамма, про його наукову діяльність, внесок у розвиток науки, зокрема фізичної науки та у розвиток педагогіки. В статті зроблений акцент на тому, що використання науково-педагогічної спадщини вчених фізиків (зокрема І.Є. Тамма) є важливим елементом для розвитку молодого покоління. Саме свідоме ставлення молоді до здобутків попередніх поколінь може забезпечити гармонійність особистості, розвиток її здібностей та обдарувань, збагативши на цій основі інтелектуальний потенціал, духовність і культуру. Дослідницький і теоретичний матеріал І.Є. Тамм достатньо глибоко осмислює. Дослідження І.Є. Тамм проводить самостійно, безпосередньо планує його, перевіряє відомі закономірності, й одержує нові. Кожне наукове поняття, що випливає з розмірковувань та експерименту з фізики, одержує конкретний образний зміст і органічному зв’язку із прийомами, способами, методами спостереження, експериментування, виконання практичних дій. У І.Є. Тамма саме науковий експеримент стає основою предметного теоретичного аналізу фізичного явища чи процесу. Він вважав, що предметна діяльності майбутнього спеціаліста є критерієм істинності і міцності сформованих психологічних новоутворень.