Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання stem-технологій в навчанні математики
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ботузова, Юлія Володимирівна; Botuzova, Yliy
    (ua) Стаття присвячена сучасному напряму в освіті, який має назву STEM. Здійснено короткий огляд нормативно-правових документів, які спрямовані на активне впровадження STEM-освіти в Україні. Зокрема, це план заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні, проект концепції STEM-освіти, методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти в навчальних закладах. Розглядаються сучасні різновиди абревіатури STEM, які існують на сьогодні в світі. Піднімається проблема використання STEM-технологій в навчанні математики. Аналізуються дидактичні особливості інтегрованих уроків та повсякденного використання прикладних задач різного змісту. Постає питання підготовки вчителів, діяльність яких не обмежується викладанням власного предмету, а таких фахівців, що здатні до здійснення міждисциплінарних зв’язків та усвідомлюють значущість професійних знань в контексті соціокультурного простору.
  • Ескіз
    Документ
    Задачі з параметром в контексті STEM-освіти
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Y.
    (ua) У статті піднімаються питання впровадження STEM-освіти. Коротко аналізуються існуючі проблеми випускників шкіл при розв’язуванні задач з параметрами. Пропонується використання засобів ІКТ для моделювання та відшукання розв’язків таких задач.
  • Ескіз
    Документ
    Запровадження комп’ютерно-орієнтованих засобів у дослідженні оптичного випромінювання у процесі навчання фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гичко, Антон Олександрович; Гичко, Антон Александрович; Gichko, A. O.; Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velychko, S. P.
    (uk) У статті розглядаються основні принципи та засади, що покладені в основу удосконалення навчального комплекту, а саме розробки та поєднання програмного забезпечення з комплектом „Інтегральний фотометр ФІ-2” з метою дослідження оптичного випромінювання та підвищення рівня і якості пізнавальної діяльності у фізичному практикумі курсу загальної фізики ВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Можливості програмного забезпечення «Кулька-01-w» для реалізації навчального експерименту при вивченні розділу «Механіка» в курсі загальної фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Величко, Степан Петрович; Ковальов, Сергій Григорович; Ковальова, Олеся Сергіївна
    (uk) В статті розглянуто можливості програмного забезпечення «Кулька-01-w», що забезпечує виконання фізичного експерименту при вивченні розділу «Механіка» в курсі загальної фізики на основі ІКТ. Програмне забезпечення «Кулька-01-w» дозволяє проводити кількісний та якісний аналіз траєкторії досліджуваних тіл, а також зберігати, відтворювати, роздруковувати та порівнювати експериментальні дані у необхідному для користувача вигляді. В якості експериментальних тіл програмне забезпечення «Кулька-01-w» використовує через безпровідний зв’язок пристрій «Кулька-01-d», який виготовлений на основі MEMS гіроскопа і дозволяє використовувати «Кулька-01-d» як окреме тіло, так і як складову коливальних та складніших механічних систем.