Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Ключові компетентності як інтеграційний чинник у проєктній діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Абрамова, Оксана Віталіївна; Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Abramova, O.; Vdovenko, V.
    (ua) У статті розглядається проєктна діяльність школярів, яка здійснюється на засадах інтеграції та має компетентнісне тло. Звернуто увагу на особливості побудови нового Державного стандарту базової середньої освіти (2020) та його направленість на формування ключових компетентностей, результати навчання, наскрізні уміння, що є спільними для усіх компетентностей тощо. Окреслено сутність побудови навчального інтегрованого проєкту на основі інтеграції змісту та діяльності. Розв’язання комплексних завдань, формування ключових компетентостей, розвиток пізнавальних інтересів учнів, опановування нових способів мислення і дії досягається завдяки проєктній діяльності школярів. Зазначено, що різнопланова колективна проєктна діяльність дозволяє широко практикувати принципи змінності, кооперації і вільного вибору у функціонуванні цільових учнівських мікро груп, а також допомагає навчитися координувати спільні дії всіх її учасників. Досліджено трансформацію ролі вчителя та учнів під час навчальної проєктної діяльності. Окремо наведено приклад фрагменту плану інтегрованого навчального проєкту та можливості його реалізації у школі. Автори звернули увагу на значення самооцінювання та взаємного оцінювання діяльності учнів під час роботи над навчальним інтегративним проєктом.
  • Ескіз
    Документ
    Ключові компетентності як інтеграційний чинник у проєктній діяльності
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Абрамова, Оксана Віталіївна; Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (ua) У статті розглядається проєктна діяльність школярів, яка здійснюється на засадах інтеграції та має компетентнісне тло. Звернуто увагу на особливості побудови нового Державного стандарту базової середньої освіти (2020) та його направленість на формування ключових компетентностей, результати навчання, наскрізні уміння, що є спільними для усіх компетентностей тощо. Окреслено сутність побудови навчального інтегрованого проєкту на основі інтеграції змісту та діяльності. Розв’язання комплексних завдань, формування ключових компетентостей, розвиток пізнавальних інтересів учнів, опановування нових способів мислення і дії досягається завдяки проєктній діяльності школярів. Зазначено, що різнопланова колективна проєктна діяльність дозволяє широко практикувати принципи змінності, кооперації і вільного вибору у функціонуванні цільових учнівських мікро груп, а також допомагає навчитися координувати спільні дії всіх її учасників. Досліджено трансформацію ролі вчителя та учнів під час навчальної проєктної діяльності. Окремо наведено приклад фрагменту плану інтегрованого навчального проєкту та можливості його реалізації у школі. Автори звернули увагу на значення самооцінювання та взаємного оцінювання діяльності учнів під час роботи над навчальним інтегративним проєктом.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevnа; Vdovenko, Victoria Vitalyevna
    (ua) В статті здійснено історико-науковий аналіз трансформації педагогічних ідей щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Однією з найвизначніших подій першого пошуку розв’язання проблем, пов’язаних із оцінкою, були педагогічні слухання у Петербурзькому педагогічному товаристві 1873 р. Думки освітян розділилися: деякі вважали, що шкільна оцінка – це пережиток минулого і вона повинна піти в небуття, інші закликали модернізувати оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до вимог часу. На початку ХХ ст. прогресивна громадськість почала замислюватися над підвалинами, принциповими засадами школи й освіти. У статті проаналізовано тодішні інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів, які впроваджувалися в комерційних училищах на території України.
  • Ескіз
    Документ
    Використання технологій вітагенного навчання при викладанні математики в школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (uk) Автор статті розглядає можливості використання технологій вітагенного навчання при викладанні математики в школі. Особливу увагу приділено прийому тимчасової просторової, змістовної синхронізації освітніх проекцій.
  • Ескіз
    Документ
    Український педагог і методист Микола Володкевич
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Гур’янова, Оксана Віталіївна; Постолатій, Віталій Володимирович
    (uk) В статті здійснено спробу аналізу педагогічної спадщини М. Володкевича, зокрема, акцент зроблено саме на дидактичних поглядах видатного педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Боротьба української громадськості за розв’язання мовної проблеми в народних школах (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (uk) У статті висвітлено маловідомі сторінки історії боротьби української громадськості за розв’язання мовної проблеми в народних школах у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Важливу роль у цих змаганнях відіграли педагогічні з’їзди та з’їзди отців-законовчителів.
  • Ескіз
    Документ
    Задачі заочної фізико-математичної школи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Сальник, Ірина Володимирівна; Шевченко, Наталія Григорівна
    У посібнику на основі узагальнення досвіду роботи заочної фізико-математичної школи Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка подано методику й аналіз розв’язування основних типів завдань з математики й фізики. Він покликаний допомогти старшокласникам і абітурієнтам у стислі терміни систематизувати свої знання, удосконалити навички, застерегти від можливих помилок, а отже краще підготуватися до незалежного тестування з математики й фізики. Посібник буде корисним випускникам загальноосвітніх шкіл, а також учителям та студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів.