Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання stem-технологій в навчанні математики
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ботузова, Юлія Володимирівна; Botuzova, Yliy
    (ua) Стаття присвячена сучасному напряму в освіті, який має назву STEM. Здійснено короткий огляд нормативно-правових документів, які спрямовані на активне впровадження STEM-освіти в Україні. Зокрема, це план заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні, проект концепції STEM-освіти, методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти в навчальних закладах. Розглядаються сучасні різновиди абревіатури STEM, які існують на сьогодні в світі. Піднімається проблема використання STEM-технологій в навчанні математики. Аналізуються дидактичні особливості інтегрованих уроків та повсякденного використання прикладних задач різного змісту. Постає питання підготовки вчителів, діяльність яких не обмежується викладанням власного предмету, а таких фахівців, що здатні до здійснення міждисциплінарних зв’язків та усвідомлюють значущість професійних знань в контексті соціокультурного простору.
  • Ескіз
    Документ
    Використання ІКТ для обчислення похідних неявно заданих функцій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ботузова, Юлія Володимирівна
    (ua) Розглядаються методичні особливості застосування ІКТ під час вивчення теми «Похідні функцій, заданих неявно» курсу математичного аналізу в педагогічному університеті. Наводяться приклади розв’язання типових задач на відшукання похідних першого та вищих порядків. Здійснюється аналіз функціональних можливостей використання онлайн-калькуляторів, математичного пакету Maple при розв’язанні таких задач.
  • Ескіз
    Документ
    Задачі з параметром в контексті STEM-освіти
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Y.
    (ua) У статті піднімаються питання впровадження STEM-освіти. Коротко аналізуються існуючі проблеми випускників шкіл при розв’язуванні задач з параметрами. Пропонується використання засобів ІКТ для моделювання та відшукання розв’язків таких задач.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі методичні аспекти використання ІКТ на уроках математики в процесі підготовки старшокласників до складання ЗНО
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна
    (uk) Метою статті є аналіз специфіки підготовки старшокласників до складання ЗНО з математики, встановлення особливостей методичної роботи вчителів математики в даному напрямі та розгляд деяких методичних аспектів використання ІКТ в процесі підготовки учнів до ЗНО. Автор використовує в дослідженні загальнонаукові теоретичні та емпіричні методи: аналіз та синтез, узагальнення, спостереження та експеримент. В статті описуються можливості використання програмного забезпечення для створення та проведення педагогічного тестування. Пропонується варіант застосування програми MyTestXPro для створення паперових багатоваріантних тестів. Використання ІКТ учителем під час підготовки до уроків значно оптимізує використання часового ресурсу, дає можливість творчо розвиватись. В подальших дослідженнях планується детально описати роботу з програмами для створення та проведення тестувань, навести їх порівняльну характеристику, розкрити методичні особливості їх використання.