Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
Документ Iнноватика у харчових технологiях(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, S.; Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, I.(uk) Стаття присвячена основним положенням визначення теоретико-методологiчних засад та практичних рекомендацій щодо обґрунтування напрямів активізації інноваційної діяльності в харчових технологіях з позицiї визначення проблем та перспективних напрямів їх вирішення. Визначено передумови виникнення і впровадження інновацій у харчових технологіях; використання iнновацiйних технологiй та особливих методiв навчання при пiдготовцi фахiвцiв харчової галузi у вищих навчальних закладах, що створює умови для ефективної самореалiзацiї особистостi майбутнього фахiвця з харчових технологiй; висвітлено процеси впровадження інноваційної діяльності при викладанні фахових дисциплін напрямку «Харчові технології». Обґрунтовано, що методи активiзацiї навчально-пiзнавальної дiяльностi студентiв ефективно поєднуються з iншими загальними дидактичними методами, доповнюють та урізноманітнюють їх, а також органiчно вписуються в педагогiчний процес i вiдповiдають умовам педагогiчного середовища вищих навчальних закладiв зi сталими гуманно-демократичними засадами.Документ Вивчення елементів сучасної цифрової техніки студентами спеціальності «технологічна освіта»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кононенко, Сергій Олексійович; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Kononenko, S.; Bogomaz-Nazarova, S.(ua) У статті запропонована методика вивчення студентами спеціальності «Технологічна освіта»основних елементів електронних компонентів цифрової техніки. Вивчення студентами сучасних елементів цифрової техніки доцільно розпочинати на прикладі використання ними добре знайомих їм пристроїв, таких як мобільний телефон чи цифровий фотоапарат. Слід зазначити що основним елементом відеокамери є цифрова матриця. Її функція полягає в перетворенні світлового зображення, спроектованого на її поверхню за допомогою об’єктива в електрону інформацію, для подальшого використання в наступних модулях обробки і зберігання. Сучасні електронні прилади які використовуються в промисловості та побуті дають можливість глибше розкрити закономірності фізичних явищ які вивчаються ними та допомагають студентам зрозуміти сучасні технології виробництва, методи сучасного наукового дослідження, розвивають цікавість, допитливість, конструкторські здібності.Документ Дослідження рівня готовності майбутніх учителів до інтеграційних процесів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Кононенко, Сергій Олексійович; Bogomaz-Nazarova, S.; Kononenko, S.(uk) У статті висвітлено доцільність використання інтеграційних процесів майбутніми вчителями з точки зору важливості інтеграції у діяльності викладача за рахунок формування достатньої мотивації студента. У статті наголошено про необхідність ефективної взаємореалізації процесу навчання на прикладі курсів фізики та основи охорони праціу майбутніх вчителів і було виокремлено ряд суперечностей, що визначили актуальність дослідження: між розрізненими предметними знаннями, що формуються у процесі вивчення курсів і необхідністю їх комплексного застосування в практичній діяльності майбутні х вчителів; між теоретичним усвідомленням необхідності застосування інтеграційних процесів курсів у педагогічному вищому навчальному закладі при підготовці майбутнього вчителя та недостатньо визначеній методиці їхньої реалізації. Наведено результати експериментальної перевірки гіпотези дослідження.Документ Основи безпеки в інфраструктурі харчових технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Пуляк, Ольга Василівна; Bogomaz-Nazarova, S.; Puliak, O.(uk) В статті проаналізовано вимоги безпеки під час проведення лабораторних та практичних занять під час вивчення дисципліни «Устаткування закладів ресторанного господарства та обладнання харчової галузі». Визначено особливості вивчення вимог безпеки у системі професійної підготовки.Документ Особливості викладання основ дизайну у майбутніх учителів технологій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, S.(ua) Стаття присвячена основним положенням визначення змісту освітньої підготовки майбутніх учителів технологій до викладання основ дизайну в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено в якості основних психолого-педагогічних умов найбільш успішного формування естетичної культури майбутніх учителів технології необхідність залучення студентів в спеціально організовану навчальну дизайн-діяльність і сприяння самореалізації студентів в цій діяльності; застосування методів розвитку у студентів, стійкої мотивації до навчання, підвищення їх творчої і трудової активності; орієнтації студентів на застосування отриманих знань у практичній діяльності. Обґрунтовано, що естетична культура майбутнього вчителя технології, перш за все є результатом розвитку його естетичних якостей, тому показниками сформованості того чи іншого критерію естетичної культури буде розвиток здатності до певного виду естетичної діяльності. Разом з тим, розвиток естетичних якостей майбутніх вчителів технології повинно мати педагогічну спрямованість і має розглядатися відповідно до завдань естетичного виховання і розвитку учнів.Документ Особливості формування професійної компетентності студентів при вивченні курсу «Основи фізіології та гігієни харчування»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Царенко, Ірина Леонтіївна; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Tsarenko, I.; Bogomaz-Nazarova, S.(ua) У статті розглядаються питання, пов`язані з формуванням професійних компетентностей, зокрема здоров’язбережувальної, які забезпечують ефективність підготовки та конкурентоспроможність майбутнього вчителя у педагогічному закладі вищої освіти. Проведено аналіз способів професійної підготовки сучасного спеціаліста освітньої галузі. Зазначається необхідність використання компетентнісного підходу якій спрямований на підготовку майбутніх педагогів і полягає в набутті та розвитку у студентів під час навчання набору ключових, загальногалузевих та предметних компетентностей, які визначають його успішну професійну діяльність. Визначено, що процес сформованості компетентностей у майбутніх учителів трудового навчання та технологій є багатоступінчастим, тобто таким, що містить: оцінку рівня сформованості компетентності викладачем; самооцінку студента; обговорення результатів і комплекс заходів щодо усунення недоліків. Обґрунтовано, що формування здоров’язбережувальної компетентності відбувається під час проведення практичних занять з дисципліни «Основи фізіології та гігієни харчування» при розробці студентами раціонів лікувально-профілактичного харчування для різних вікових груп населення.Документ Психолого-педагогічні та дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці(2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, S.(uk) В статті проаналізовано психолого-педагогічні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці; визначено особливості інтеграційних процесів в курсі «Технічна естетика».Документ Формування екологічної культури студентів при вивчені профільних дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Царенко, Ірина Леонтіївна; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Zarenko, I.; Bogomaz-Nazarova, S.(ua) У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано формування екологічної культури у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Обґрунтовано, що процес формування екологічної культури студентів при вивченні профільних дисциплін повинен здійснюватися системно, реалізуючи такі провідні фактори: екологічна освіта; екологічне виховання; екологічна практична діяльність. Визначено основні етапи, фактори і умови формування екологічної культури студентів, які створюють об’єктивні можливості розроблення педагогічної системи для успішного вирішення поставленого завдання. Екологічна культура є результатом відповідної освіти, формування якої відбувається під час цілеспрямованого педагогічного впливу і факторів навколишнього світу на особистість майбутнього вчителя. Процес формування екологічної культури студентів у педагогічному виші повинен відбуватися системно за таких умов: набуття екологічної освіченості, екологічної практичної діяльності та екологічного виховання, а також визначення місця навчальних дисциплін у загальному процесі екологічної освіти.