Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
Документ Professional Training of Masters of Technological Education in Pedagogical Higher Education Institute(2021) Абрамова, Оксана Віталіївна; Abramova, O. V.; Yashchuk, S.; Gurevych, R.; Gusak, L.; Pronikova, I.; Manoilenko, N.(en) The transition of higher pedagogical school to a continuous education system involves updating the content, forms and methods of professional training of masters as specialists of the highest qualification level, who in the future will join scientists from various fields of science and teaching staff of universities, colleges, gymnasiums, lyceums and more. The purpose - on the basis of the integral scientific analysis to develop theoretical and methodical bases of research, to substantiate and experimentally check pedagogical system of professional training of masters of technological education. In the course of the research a complex of pedagogical conditions of professional training of future teachers of technological education in the process of master's degree is singled out. 531 undergraduates of experimental and control groups took part in the experiment, 266 of them were involved in the formative stage. The results of experimental data were processed according to the methods of Arkhangelsky (1980) (determination of a sufficient representative sample of students), Kyveryalg (1980) (determination of arithmetic mean, variance), Novikov (2005) (verification of the probability of the obtained results), which made it possible compare the indicators of the formation of levels of professional and pedagogical competence of masters of technological education before and after the experiment. As a result of experimental work, undergraduates of the experimental group showed higher levels of professional and pedagogical competence than in the control. The results of the experiment showed that the effectiveness of the author's pedagogical system of vocational training for masters of technological education is sufficient, and the general strategy of the proposed pedagogical system of vocational training is innovative, expedient and deserving widespread implementation in higher pedagogical educational institutions that train future teachers in the specialty "Technological education".Документ Дизайн-проектування авторської колекції одягу з використанням техніки печворк(2020) Абрамова, Оксана Віталіївна; Єжова, О. В.; Чистякова, Людмила Олександрівна; Кудревич, І. О.; Abramova, O. V.; Yezhova, O. V.; Chystiakova, L. O.; Kudrevych, I. O.(ua) Мета. Дослідження особливостей дизайн-проєктування творчої колекції одягу з використанням техніки печворк. Методологія. Застосовано комплексний підхід, історичний аналіз об’єкту дослідження, систематизація різновидів печворку, метод комбінаторного формоутворення. Результати. Виконано аналіз особливостей дизайн-проєктування колекції одягу з використанням техніки печворк. Розглянуто історичний розвиток техніки печворк. Удосконалено класифікацію різновидів печворку, яка містить види, шви та блоки даної техніки. Охарактеризовано технологію виконання блоків печворку «літаючі гуси» та «зруб». На основі проведеного дослідження розроблено колекцію жіночого та чоловічого одягу із астосуванням сучасних технік печворку, як технології повторного застосування та переробки швейних відходів й текстильних виробів. Наукова новизна. Систематизовано види, шви та блоки печворку. Виявлено специфіку та охарактеризовано можливі варіанти сучасних полотен у техніці печворк та їх застосування в дизайн-проєктуванні колекцій моделей одягу. Практична значущість. Продемонстровано можливості застосування сучасних різновидів печворку при створенні колекції одягу з вживаних виробів. Запропоновано технологічний спосіб виконання блоків печворку по шаблонам із розкроюванням дисковим ножем, крейзі-вул із використанням водорозчинного стабілізатора.Документ Ключові компетентності як інтеграційний чинник у проєктній діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Абрамова, Оксана Віталіївна; Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Abramova, O. V.; Vdovenko, V.(ua) У статті розглядається проєктна діяльність школярів, яка здійснюється на засадах інтеграції та має компетентнісне тло. Звернуто увагу на особливості побудови нового Державного стандарту базової середньої освіти (2020) та його направленість на формування ключових компетентностей, результати навчання, наскрізні уміння, що є спільними для усіх компетентностей тощо. Окреслено сутність побудови навчального інтегрованого проєкту на основі інтеграції змісту та діяльності. Розв’язання комплексних завдань, формування ключових компетентостей, розвиток пізнавальних інтересів учнів, опановування нових способів мислення і дії досягається завдяки проєктній діяльності школярів. Зазначено, що різнопланова колективна проєктна діяльність дозволяє широко практикувати принципи змінності, кооперації і вільного вибору у функціонуванні цільових учнівських мікро груп, а також допомагає навчитися координувати спільні дії всіх її учасників. Досліджено трансформацію ролі вчителя та учнів під час навчальної проєктної діяльності. Окремо наведено приклад фрагменту плану інтегрованого навчального проєкту та можливості його реалізації у школі. Автори звернули увагу на значення самооцінювання та взаємного оцінювання діяльності учнів під час роботи над навчальним інтегративним проєктом.Документ Створення ескізного проекту колекції урочистих суконь на основі аналізу споживацьких вподобань(2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Єжова, Ольга Володимирівна; Abramova, O. V.; Yezhova, O. V.(ua) Мета. Одержання ескізного проекту колекції моделей суконь урочистих для випускного вечора на основі аналізу споживацьких вподобань та сучасних тенденцій. Методика. Використано методи дослідження: вимірювання, порівняння, узагальнення, статистичний аналіз даних при виконанні анкетування молоді та здійсненні аналізу споживчих вподобань; аналіз і синтез вироблених ідей з метою перетворення творчого джерела, предметних, абстрактних, психологічних асоціацій, необхідних для виникнення або формування певного образу жіночої святкової сукні; опис; пояснення; систематизація. Результати. В результаті проведеного аналізу фотографій випускних суконь 2017 р. та анкетного опитування виявлені наступні вподобання споживачів щодо сукні для випускного балу: силует прилеглий Х-подібний, довжина максі, виріз горловини комбінований або бандо, лінія талії на звичайному місці, без рукавів, з оздобленням мереживом, виготовлене з гіпюру та/або атласу. На основі проведеного аналізу, з урахуванням вивчення пропозицій сезону весна-літо на 2018 рік та з використанням творчого джерела «метелики» було розроблено ескізи сучасної колекції моделей суконь урочистих для випускного балу «Butterfly story». Наукова новизна полягає у виокремленні та трансформації сформованих зв’язків зовнішньої форми, із урахуванням аналізу споживацьких вподобань, колористичного рішення творчого джерела «метелики» та перенесення їх у створені ескізи колекції урочистих суконь для випускного вечора. Практична значимість полягає у виявленні споживацьких вподобань щодо випускної сукні, плануванні послідовності розробки нової колекції урочистих суконь для випускного вечора. Колекція суконь «Butterfly story» є перспективною, на її основі можуть бути створені нові моделі із застосуванням нестандартних авторських і дизайнерських рішень.Документ Створення сценічного костюма для дитячого хореографічного колективу(2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Єжова, Ольга Володимирівна; Куценко, Тетяна Володимирівна; Хріненко, Тетяна Вікторівна; Abramova, O. V.(en) Article is devoted to a problem of designing of a scenic suit for children's choreographic collective taking into account the scenario of a performance, requirements to a kidswear and a creative source. Features of creation of a collection of scenic suits on the example of suits to the «Alice. To return time» musical. During creation of forms of scenic clothes it is considered the ideas of the production director, the character and a complex of the carried-out movements are combined during dance with dress codes which emphasized and strengthened scenic images. «Chess» is analysed proportions, a silhouette, a form, color of a creative source and transformation of subject forms to suit forms is carried out.Документ Технології. 5-6 клас. Методика організації освітнього середовища(Букрек, 2021) Абрамова, Оксана Віталіївна; Терещук, Андрій Іванович; Гащак, Володимир Михайлович; Павич, Ніна Миколаївна; Abramova, O. V.