Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna(uk) У статті розглядаються основні причини зменшення інтересу учнів до вивчення німецької мови та зниження мотивації, що є негативним явищем. На основі опрацьованого фактичного матеріалу проаналізовано загальні тенденції до покращення та удосконалення шляхів, методів та прийомів підвищення мотивації учнів основної та старшої школи до вивчення німецької мови. Зокрема, встановлено зв'язок між мотивацією та процесом засвоєння іноземної мови, розглянуто оптимальні форми організації навчальної діяльності учнів під час роботи з лексичним матеріалом, у процесі вироблення та удосконалення навичок читання, аудіювання, усного мовлення та письма.Документ Особливості підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів(КОД, 2019) Божко, Наталія Василівна; Bozhko, Natalia(uk) Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки майбутніх вчителів іноземної мови – безпосередніх організаторів розумової діяльності на уроці –до формування ефективної розумової діяльності учня. У статті також йдеться про систематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі поняття як професійно-педагогічна підготовка, моральні погляди, професійне самовиховання, спостереження, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання іноземної мови.Документ Сутність та зміст підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів(КОД, 2018) Божко, Наталія Василівна; Божко, Наталья Васильевна; Bozhko, Natalia(uk) Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки майбутніх вчителів іноземної мови — безпосередніх організаторів розумової діяльності на уроці — до формування ефективної розумової діяльності учня. У статті також йдеться про систематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі поняття як професійно-педагогічна підготовка, моральні погляди, професійне самовиховання, спостереження, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання іноземної мови.