Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів
    (КОД, 2019) Божко, Наталія Василівна; Bozhko, Natalia
    (uk) Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки майбутніх вчителів іноземної мови – безпосередніх організаторів розумової діяльності на уроці –до формування ефективної розумової діяльності учня. У статті також йдеться про систематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі поняття як професійно-педагогічна підготовка, моральні погляди, професійне самовиховання, спостереження, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та зміст підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів
    (КОД, 2018) Божко, Наталія Василівна; Божко, Наталья Васильевна; Bozhko, Natalia
    (uk) Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки майбутніх вчителів іноземної мови — безпосередніх організаторів розумової діяльності на уроці — до формування ефективної розумової діяльності учня. У статті також йдеться про систематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі поняття як професійно-педагогічна підготовка, моральні погляди, професійне самовиховання, спостереження, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив індивідуальних особливостей особистості на ефективність розвитку розумової діяльності
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Божко, Наталія Василівна
    (uk) У статті розглядаються питання залежності формування знань від пізнавальних мотивів діяльності, проблеми вибору методів і прийомів у процесі навчання іноземним мовам, а також вплив індивідуальних особливостей на ефективність розумової діяльності.