Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Self-directed irony in the narrative of mark twain’s short story “a mysterious visit”
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Luchytska, Maryna; Лучицька, Марина Євгенівна
    (uk) У статті досліджуються форми нарації як способи розкриття самоіронії героя в оповіданні Марка Твена “A Mysterious Visit”. Контрастність між способами подання подій в художньому світі твору та значимістю цих подій становлять основу іронічності повістування. Оприявлення іронії також приховується в деталях ретроспективної репрезентації дійсного стану речей інтрадієгетичним наратором.
  • Ескіз
    Документ
    Заголовок художньоготвору та наратив: контраст форм нарації (на матеріалі оповідання Г. Гріна “I Spy”)
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Лучицька, Марина Євгенівна
    (uk) У статті проаналізовано форми нарації оповідання Г. Гріна “I Spy”. Поруч із яскраво вираженим контрастом між заголовком, що містить ознаки першоособового наратування. та наративом аналізованого твору, який демонструє домінування третьо особової нарації, простежується постійна присутність «Я» головного героя –дванадцятирічної дитини.
  • Ескіз
    Документ
    Ретроспективна нарація-сповідь в оповіданні Г. Дж. Уеллса "The door in the wall"
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Лучицька, Марина Євгенівна
    (uk) У статті аналізується ретроспективна нарація-сповідь оповідання Г. Дж. Уеллса “The Door in the Wall”. Назва твору містить поняття, що в тексті набуває ролі наратологічного екзистента. Наратив аналізованого твору демонструє домінування першоособового наратування, представленого інотрадієгетичним, гомодієгетичним оповідачем. Ретроспективний характер повістування підсилює наявність наратора-свідка/ слухача, крізь призму бачення якого розкриваються життєві колізії наратора-оповідача власної трагедії.