Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Digitale technologien als neue moglichkeiten веім erlernen einer fremdspra СНЕ(КОД, 2018) Voronkowa, Nina Romanowna; Воронкова, Ніна Романівна(uk) В статті розглядаються можливості використання нових інформаційних технологій при викладанні німецької мови, які є важливими аспектами удосконалення та оптимізації навчального процесу, збагачення арсеналу методичних засобів та прийомів і сприяють різноманітності форм роботи на заняттях. Завдяки використанню таких технологій заняття стає цікавішим. Автор розкриває сутність інформаційно-комунікативних технологій. Визначається їх роль при навчанні іноземній мові в умовах модернізації освіти, які базуються на використанні аутентичних мовних матеріалі: забезпечується практично необмежений доступ до аутентичних ресурсів, в тому числі аудіо та відео з інтернету. Учні, студенти можуть використовувати їх під час самостійної роботи, при дистанційному навчанні та підготовці проектів і т.д. Використання сучасних освітніх цифрових технологій при проведенні уроків німецької мови дозволяє встановити тісніший контакт з учнями, підвищує мотивацію студентів до навчання, розвиває всі навчальні універсальні дії. Тим самим забезпечується висока організація навчального процесу. Аналізуються проблеми та перспективи використання технологій на основі цифрових та мобільних додатків. В статті аналізуються можливості використання цифрових ресурсів в навчальному процесі.Документ Textkompetenz als bestandteil der sprachkompetenz(КОД, 2018) Piankovska, Iryna; Пянковська, Ірина Володимирівна(uk) Статтю присвячено питанням текстової компетенції (ТК) як ключової компетенції на занятті з іноземної мови. У науковій праці описано, яку роль відіграє ТК з-поміж інших мовних компетенцій (граматичної, ілокутивної, соціолінгвістичної). Велику увагу приділено визначенню поняття «ТК», в якому на передній план виступає опозиція «усне мовлення — писемне мовлення». Підкреслено особливу роль ТК під час формування навичок на лексичному й граматичному рівні, а також на рівні знання різновидів тексту, коли на підставі змістового й мовного опрацювання текстів велике значення надається формуванню іншомовної комунікативної компетенції. Визначено методи й принципи, які сприяють формуванню цих навичок. Окрім того, перераховано найважливіші завдання ТК, встановлено індикатори, які дають змогу оцінити ТК студентів, а також представлена трифазна модель для формування ТК, розроблена С. Шмьольцер-Айбінгер. Також у статті йде мова про текст як основу ТК, різні підходи до визначення тексту, його особливості й характерні ознаки, усні й письмові форми, найважливіші функції текстів у підручниках, роль різних видів текстів під час формування ТК та їх значення для успішної комунікації.