Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання текстового матеріалу на уроці німецької мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna
    (uk) У статті розглядаються основні особливості текстового матеріалу як результату мовнокомунікативної діяльності людини з огляду на використання текстів у навчальному процесі з німецької мови. Проаналізовано основні критерії відбору текстів; подано систему вправ і завдань для навчання читання, говоріння та письма з використанням текстового матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Textkompetenz als bestandteil der sprachkompetenz
    (КОД, 2018) Piankovska, Iryna; Пянковська, Ірина Володимирівна
    (uk) Статтю присвячено питанням текстової компетенції (ТК) як ключової компетенції на занятті з іноземної мови. У науковій праці описано, яку роль відіграє ТК з-поміж інших мовних компетенцій (граматичної, ілокутивної, соціолінгвістичної). Велику увагу приділено визначенню поняття «ТК», в якому на передній план виступає опозиція «усне мовлення — писемне мовлення». Підкреслено особливу роль ТК під час формування навичок на лексичному й граматичному рівні, а також на рівні знання різновидів тексту, коли на підставі змістового й мовного опрацювання текстів велике значення надається формуванню іншомовної комунікативної компетенції. Визначено методи й принципи, які сприяють формуванню цих навичок. Окрім того, перераховано найважливіші завдання ТК, встановлено індикатори, які дають змогу оцінити ТК студентів, а також представлена трифазна модель для формування ТК, розроблена С. Шмьольцер-Айбінгер. Також у статті йде мова про текст як основу ТК, різні підходи до визначення тексту, його особливості й характерні ознаки, усні й письмові форми, найважливіші функції текстів у підручниках, роль різних видів текстів під час формування ТК та їх значення для успішної комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Предмет, завдання, принципи філологічного аналізу тексту
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кібальнікова, Тетяна Володимирівна
    (uk) У статті зроблено спробу визначити роль дисципліни «Філологічний аналіз тексту» в процесі професійної підготовки студентів-філологів. Сформульовано предмет, завдання, принципи філологічного аналізу тексту.
  • Ескіз
    Документ
    Інтерпретація та лінгвістичний аналіз художнього тексту
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Воронкова, Ніна Романівна
    (uk) У статті розкриті поняття «текст», «інтерпретація тексту», «аналіз тексту» та обговорюється зміст лінгвостилістичного аналізу художнього тексу.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Токарєва, Тетяна Станіславівна
    (UA) У статті розглядаються такі аспекти навчання читання, як: відбір текстів для читання та урахування їх складності; навчання прогнозування на мовному рівні; навчання запису прочитаного.
  • Ескіз
    Документ
    Семіотичний аналіз тексту: можливості, досягнення, перспективи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Манойлова, Ольга Миколаївна
    У статті розглядається історія та розвиток семіотичного підходу до аналізу літературного твору, його основні терміни та інструменти.