Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Методика розвитку граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні неособових форм дієслова(КОД, 2019) Савенко, Тетяна Вікторівна; Savenko, Tatiana(uk) У статті розглянуто методику формування й розвитку мовленнєвих граматичних навичок уживання в усному і писемному мовленні герундія та дієприкметника 1. На основі та за принципами комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування вказано способи реалізації головної мети навчання – набуття студентами мовних спеціальностей комунікативної компетенції. Запропоновано до розгляду різні види вправ – мовні, умовно-мовленнєві та мовленнєві, які за умови інтенсивного застосування сприяють розвиткові лінгвістичної компетенції студентів і є ефективним засобом навчання.Документ Застосування тестових завдань у навчанні граматики студентів мовного факультету(2020) Савенко, Тетяна; Savenko, Tatiana(uk) У статті розглянуто проблему методичного забезпечення навчання практичної граматики англійської мови на 1–2 курсах факультету іноземних мов, порушено питання про застосування на заняттях тестових завдань з навчальною метою. Тестові завдання розглянуто як вид вправи, виконання якого контролює безпосередньо викладач на занятті, при цьому студенти пояснюють особливості вживання граматичних структур. Розглянуто методику організації навчальної діяльності студентів на занятті з практичної граматики, методи і прийоми застосування тестових завдань.Документ Developing students’speaking skills(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Savenko, Tatiana; Савенко, Тетяна Вікторівна(uk) У статті розглядається проблема формування комунікативної компетенції студентів та її складової частини – говоріння. З урахуванням програмних вимог, автор визначає практичні цілі навчання студентів говоріння, пропонує стратегії, наводить приклади мовленнєвих завдань для розвитку вмінь діалогічного та монологічного мовлення, розроблених з урахуванням принципів комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування. Розглядається можливість навчання студентів говоріння з використанням текстів різних жанрів із спеціально розробленими до них комунікативними завданнями, мовленнєвими ситуаціями та вправами длярозвитку навичок і вмінь говоріння.