Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Textkompetenz als bestandteil der sprachkompetenz
    (КОД, 2018) Piankovska, Iryna; Пянковська, Ірина Володимирівна
    (uk) Статтю присвячено питанням текстової компетенції (ТК) як ключової компетенції на занятті з іноземної мови. У науковій праці описано, яку роль відіграє ТК з-поміж інших мовних компетенцій (граматичної, ілокутивної, соціолінгвістичної). Велику увагу приділено визначенню поняття «ТК», в якому на передній план виступає опозиція «усне мовлення — писемне мовлення». Підкреслено особливу роль ТК під час формування навичок на лексичному й граматичному рівні, а також на рівні знання різновидів тексту, коли на підставі змістового й мовного опрацювання текстів велике значення надається формуванню іншомовної комунікативної компетенції. Визначено методи й принципи, які сприяють формуванню цих навичок. Окрім того, перераховано найважливіші завдання ТК, встановлено індикатори, які дають змогу оцінити ТК студентів, а також представлена трифазна модель для формування ТК, розроблена С. Шмьольцер-Айбінгер. Також у статті йде мова про текст як основу ТК, різні підходи до визначення тексту, його особливості й характерні ознаки, усні й письмові форми, найважливіші функції текстів у підручниках, роль різних видів текстів під час формування ТК та їх значення для успішної комунікації.