Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Навчання стандартів комунікативної поведінки в ситуаціях міжкультурного спілкування на уроках англійської мови
    (КОД, 2019) Труханова, Тетяна Іванівна; Trukhanova, Tetyana
    (uk) В статті обґрунтована необхідність навчання учнів старших класів стандартів комунікативної поведінки в ситуаціях міжкультурного спілкування. Автор наводить приклади відеоматеріалів, які використовуються для аналізу невербальної поведінки носіїв мови. Пропонується методика опрацювання таких відео. В межах проблеми розглядається вербальна поведінка комунікантів: практика навчання small talks (невеличких бесід на початку розмови), що доцільно здійснювати у рольовій грі «На презентації». Тексти «Безпечні теми», «Культурні «так» та «ні» у британському суспільстві» дають змогу учням порівняти особливості вербальної поведінки в Україні та в країнах виучуваної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегічної компетенції в учнів старшої школи у процесі навчання читання
    (2020) Труханова, Тетяна Іванівна; Trukhanova, Tetyana
    (uk) В статті розглянута стратегічна компетенція як складова навчально-стратегічної компетенції, обґрунтована методика навчання старшокласників читання з використанням стратегій. Автор відібрав провідні стратегії: когнітивні, мета когнітивні, компенсаторні. В основу навчання стратегіям покладена модель з шести кроків: 1) забезпечити коментування школярами своїх дій вголос або письмово; 2) визначити стратегії, які вже використовують учні; 3) пояснити важливість застосування стратегій; 4) допомогти в аналізі власних стратегій читання рідною мовою; 5) організувати практику у переносі стратегій, що використовуються під час читання рідною мовою, на іншомовне читання; 6) забезпечити навчання стратегіям за допомогою пояснення, практики застосування до завдань з читання, оцінювання успішності використання стратегій.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання майбутніх вчителів англійської мови організації та проведення рольової гри
    (КОД, 2018) Труханова, Тетяна Іванівна; Trukhanova, Tetiana
    (uk) В статті розглядається проблема навчання майбутніх вчителів організації та проведення рольової гри на уроках англійської мови. Обгрунтована необхідність навчання студентів розробляти рольові ігри. Розглядаються етапи рольової гри, їх зміст, пропонуються вправи та завдання, ролі. Окрема увага приділяється проблемі формулювання ситуацій для рольової гри. Надається аналіз ситуацій, запропонованих у діючих підручниках з англійської мови та аналіз типових помилок в ситуаціях, розроблених студентами 4-го курсу мовного ВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання тестування аудіювання та читання в курсі методики викладання англійської мови
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Труханова, Тетяна Іванівна
    (uk) В статті розглядається проблема навчання тестування рецептивних видів мовленнєвої діяльності майбутніх вчителів англійської мови. Зокрема, надається розширений перелік форматів вчительських тестів для контролю розуміння прослуханого/прочитаного, що використовуються в процесі навчання; критерії якості тестів (валідність, надійність, автентичність, інтерактивність, практичність, економічність). Продемонстровано приклад оригінального тесту, складеного студенткою з дотриманням структури тестового завдання: інструкція, власне тест, ключі та шкала оцінювання. Показано, як правильно підібрати формат тесту у відповідності до мети тестування.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Труханова, Тетяна Іванівна
    (uk) В статті розглянута проблема формування професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови. Автор зупиняється на змінах у змісті сучасної підготовки педагогів та шляхах підвищення рівня цієї компетенції.
  • Ескіз
    Документ
    Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Труханова, Тетяна Іванівна
    (uk) У статті подано зміст та структуру кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови, пропонуються професійно-орієнтовані ситуації.
  • Ескіз
    Документ
    Методика формування методичної лексичної компетенції у студентів мовних ВНЗ
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Труханова, Тетяна Іванівна
    (uk) У статті розглядається проблема формування лексичної методичної компетенції у студентів мовних ВНЗ, представлені завдання для набуття майбутніми вчителями навичок та вмінь.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз уроку як передумова формування особистості сучасного вчителя іноземної мови
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Труханова, Тетяна Іванівна
    (uk) У статті розглянута проблема навчання студентів аналізу/самоаналізу уроків. Подано засоби для навчання (схема загального аналізу уроку, бланк оцінки уроку).
  • Ескіз
    Документ
    Підходи у навчанні діалогічного мовлення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Труханова, Тетяна Іванівна
    (UA) Статтю присвячено методиці навчання діалогічного мовлення учнів загальноосвітньої школи майбутніми вчителями англійської мови. У статті визначено проблеми та труднощі навчання діалогу, розглянуто технологію підходів "згори донизу" і "знизу вгору" у навчанні, а також роль вітчизняного підручника як засобу реалізації цих підходів.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексна система оцінювання з дисципліни «методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Труханова, Тетяна Іванівна
    Статтю присвячено методиці реалізації комплексної системи оцінювання за національною шкалою та шкалою ECTS. У статті наводиться розподіл балів, які отримують студенти з дисципліни. Ця система охоплює теоретико-практичне навчання, володіння виразами класного вжитку, виконання модульної контрольної роботи, самостійної роботи.