Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до підготовки курсових робіт із іноземної філології та зарубіжної літератури
    (2024) Пянковська, Ірина Володимирівна; Вечірко, Оксана Леонідівна; Долгушева, Ольга Валеріївна
    (ua) Методичні рекомендації підготовлені для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література) факультету української філології, іноземних мов і соціальних комунікацій, які виконують курсові роботи з іноземної філології (англійської, німецької) та зарубіжної літератури. Матеріали містять загальні вимоги до структури курсової роботи, методичні вказівки до змісту розділів та їхнього оформлення, вимоги та рекомендації щодо підготовки до захисту.
  • Ескіз
    Документ
    Textkompetenz als bestandteil der sprachkompetenz
    (КОД, 2018) Piankovska, Iryna; Пянковська, Ірина Володимирівна
    (uk) Статтю присвячено питанням текстової компетенції (ТК) як ключової компетенції на занятті з іноземної мови. У науковій праці описано, яку роль відіграє ТК з-поміж інших мовних компетенцій (граматичної, ілокутивної, соціолінгвістичної). Велику увагу приділено визначенню поняття «ТК», в якому на передній план виступає опозиція «усне мовлення — писемне мовлення». Підкреслено особливу роль ТК під час формування навичок на лексичному й граматичному рівні, а також на рівні знання різновидів тексту, коли на підставі змістового й мовного опрацювання текстів велике значення надається формуванню іншомовної комунікативної компетенції. Визначено методи й принципи, які сприяють формуванню цих навичок. Окрім того, перераховано найважливіші завдання ТК, встановлено індикатори, які дають змогу оцінити ТК студентів, а також представлена трифазна модель для формування ТК, розроблена С. Шмьольцер-Айбінгер. Також у статті йде мова про текст як основу ТК, різні підходи до визначення тексту, його особливості й характерні ознаки, усні й письмові форми, найважливіші функції текстів у підручниках, роль різних видів текстів під час формування ТК та їх значення для успішної комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття модальності та засоби її репрезентації в сучасній німецькій мові
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Пянковська, Ірина Володимирівна
    (uk) У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття модальності, описано типии модальності та охарактеризовано різноманітні засоби її репрезентації в німецькій мові.
  • Ескіз
    Документ
    Німецька мова в східній бельгії / Ірина Володимирівна Пянковська
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Пянковська, Ірина Володимирівна
    (uk) У статті висвітлено статус німецької мови у Бельгії, визначено фактори утворення східно-бельгійського варіанту німецької мови та проаналізовано основні відмінності досліджуваного варіанту від лексикографічного німецькомовного стандарту.
  • Ескіз
    Документ
    Репрезентація категорії необхідності засобами деоничної модальності (на матеріалі німецької мови)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Пянковська, Ірина Володимирівна
    (uk) У статті розглянуто категорію необхідності та деонтичну модальність як засіб її мовного вираження, проаналізовано різновиди цього типу модальності та їх функціонування в німецькій мові.
  • Ескіз
    Документ
    Категорія епістемічної модальності (на матеріалі німецької мови)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Пянковська, Ірина Володимирівна
    (uk) У статті проаналізовано різні підходи до визначення категорії епістемічної модальності в мовознавстві, описано різновиди її значень та охарактеризовано різноманітні засоби її репрезентації в німецькій мові.
  • Ескіз
    Документ
    Засоби вираження евіденційності в німецькій мові
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Пянковська, Ірина Володимирівна
    (UA) У статті проаналізовано різні підходи до визначення категорії евіденційності в мовознавстві, описано типи евіденційності та охарактеризовано різноманітні засоби її репрезентації в німецькій мові.