Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Pronunciation teaching in history and in today’s ESL classroom: evaluation of teaching approaches and pronunciation activities
    (КОД, 2018) Sharovarova, Stanislava; Шароварова, Станіслава Вадимівна; Шароварова, Станислава Вадимовна; Данильченко, Станіслава Вадимівна
    (uk) Навчання вимови є аспектом найменшого комунікативного спрямування в сучасній освіті. Протягом своєї 150-річної історії, навчання вимови було позбавлено контексту та відокремлено від опанування інших мовленнєвих умінь, а учні не усвідомлювали своїх потреб у вдосконаленні вимовних навичок. Принципи викладання англійської мови як іноземної суттєво змінились, змінюючи тіш самим роль та суть навчання вимови. У статті проаналізовано ефективність, доцільність та комунікативний характер фонетичних вправ на матеріалі курсу Enterprise 4, що широко застосовується у викладанні англійської мови у 10 та 11 класах загальноосвітньої школи. Охарактеризовано методичні рекомендації до виконання цих вправ, представлені в комплексному виданні курсу Книга для вчителя (The Teacher's Book), з метою визначення раціональності їхнього залучення до навчального процесу. Встановлено що викладачі англійської мови не забезпечені належними методологічними рекомендаціями, а зміст фонетичних вправ не відповідає принципам комунікативного підходу у навчанні та не сприяє розвитку фонологічної компетенції учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Засоби варіювання акцентних структур слів у канадській та австралійській вимовних нормах (у зіставному аспекті з британською нормою)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Шароварова, Станіслава Вадимівна; Данильченко, Станіслава Вадимівна
    (uk) У статті виокремлено інвентар варіантних акцентних типів та структур слів і моделей їхньої акцентної видозміни канадської та австралійської вимовних норм. Висвітлено відмінності у варіюванні акцентної структури слів канадської та австралійської норм у зіставленні з британською.
  • Ескіз
    Документ
    Акцентна норма сучасної англійської мови в синхронії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Данильченко, Станіслава Вадимівна
    (uk) У статті уточнюється статус акцентної норми сучасної літературної англійської мови як складової вимовної норми. Висвітлено її мовний і соціо-історичний аспекти та систематизовано сутнісні характеристики акцентної норми.
  • Ескіз
    Документ
    Communicative approach to teaching pronunication
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Danylchenko, Stanislava; Данильченко, Станіслава Вадимівна
    (uk) У статті систематизовано сутнісні характеристики комунікативного підходу в навчанні вимови й представлено етапи формування навичок коректної літературної вимови згідно цієї концепції. Запропоновано план заняття з практичної фонетики англійської мови відповідно до принципів комунікативного підходу.
  • Ескіз
    Документ
    Акцентуаційні властивості префіксів та їхній вплив на вільне акцентне варіювання слів (на матеріалі лексикографічних джерел)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Данильченко, Станіслава Вадимівна
    У статті класифіковано англійські префікси згідно з їхньою здатністю спричинювати акцентне варіювання, розглянуто акцентуаційні властивості префіксів, які представлені в матеріалі дослідження, визначено вплив цих префіксів на видозміну акцентного оформлення слів.