Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Історіографічні аспекти вивчення проблеми формування етнопедагогічної компетентності вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    (uk) У статті розглядаються основні етапи становлення етнопедагогічної концепції, яка визначає зміст процессу формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вчителя
  • Ескіз
    Документ
    Формування етнопедагогічної компетентності вчителя початкових класів у контексті культурологічного підходу в освіті
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    У статті висвітлено теоретичні засади й вимоги культурологічного підходу в освіті, зверено увагу на визначення етнопедагогічної компетентності в контексті цього методологічного підходу та на специфіку формування зазначеного виду педагогічної компетентності в майбутніх учителів початкових класів.
  • Ескіз
    Документ
    Етнопедагогічний контекст підготовки майбутніх фахівців мистецького спрямування
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    У статті обґрунтовано потребу розгляду проблеми професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін в етнопедагогічному контексті з позицій його соціально-історичних, культурних та результативних аспектів; на основі зіставлення ідеальних і реальних підходів до розв’язання проблеми визначено специфіку формування етнопедагогічної компетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Етнопедагогічне дослідження як засіб формування етнопедагогічної компетентності в майбутніх учителів-вихователів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    У статті обгрунтовано потребу формування в майбутніх учителів, вихователів етнопедагогічної компетентності, яка забезпечує реалізацію їхньої життєтворчої та культуротворчої професійної місії. На основі аналізу будови етнопедагоігчної компетентності як різновиду професійної компетентності педагога з’ясовано місце дослідницьких компетенцій у структурних і функціональних компонентах цього професійного особистісного утворення.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ігрових компетенцій майбутніх вихователів засобами етнопедагогіки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    У статті розглянуто низку ігрових компетенцій як складників професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, акцентовано увагу на специфіці їх формування в контексті набуття майбутніми фахівцями в галузі дошкільної освіти етнопедагогічної компетентності у процесі навчання в педагогічному університеті.