Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Історіографічні аспекти вивчення проблеми формування етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті розглядаються основні етапи становлення етнопедагогічної концепції, яка визначає зміст процессу формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вчителяДокумент Формування етнопедагогічної компетентності вчителя початкових класів у контексті культурологічного підходу в освіті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Ткаченко, Ольга МихайлівнаУ статті висвітлено теоретичні засади й вимоги культурологічного підходу в освіті, зверено увагу на визначення етнопедагогічної компетентності в контексті цього методологічного підходу та на специфіку формування зазначеного виду педагогічної компетентності в майбутніх учителів початкових класів.Документ Етнопедагогічний контекст підготовки майбутніх фахівців мистецького спрямування(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга МихайлівнаУ статті обґрунтовано потребу розгляду проблеми професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін в етнопедагогічному контексті з позицій його соціально-історичних, культурних та результативних аспектів; на основі зіставлення ідеальних і реальних підходів до розв’язання проблеми визначено специфіку формування етнопедагогічної компетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін.Документ Етнопедагогічне дослідження як засіб формування етнопедагогічної компетентності в майбутніх учителів-вихователів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга МихайлівнаУ статті обгрунтовано потребу формування в майбутніх учителів, вихователів етнопедагогічної компетентності, яка забезпечує реалізацію їхньої життєтворчої та культуротворчої професійної місії. На основі аналізу будови етнопедагоігчної компетентності як різновиду професійної компетентності педагога з’ясовано місце дослідницьких компетенцій у структурних і функціональних компонентах цього професійного особистісного утворення.Документ Формування ігрових компетенцій майбутніх вихователів засобами етнопедагогіки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга МихайлівнаУ статті розглянуто низку ігрових компетенцій як складників професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, акцентовано увагу на специфіці їх формування в контексті набуття майбутніми фахівцями в галузі дошкільної освіти етнопедагогічної компетентності у процесі навчання в педагогічному університеті.