Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Пізнавальна діяльність як основа розвитку особистості учня(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Набока, Борис Стефанович(uk) У статті аналізуються проблеми наукових основ організації навчального процесу: теорії навчання (дидактики), діяльнісного підходу, мотивації учіння, навчально-пізнавальній діяльності, активізації пізнавальної діяльності.Документ Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Набока, Борис Стефанович(uk) У статті аналізуються гносеологічні та загальнометодологічні принципи моделювання системи освіти в контексті реалізації її стратегічних цілей.Документ Організація позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників як психолого-педагогічна проблема(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Набока, Борис Стефанович(uk) У статті аналізуються сутнісні характеристики психолого-педагогічних проблем в організації позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі.Документ Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Набока, Борис СтефановичУ статті аналізуються науково-педагогічні погляди та практична діяльність І. Г. Ткаченка щодо реалізації актуальної освітянської проблеми 50-70-х років ХХ століття - впровадження у практику роботи школи цілісної системи політехнічної освіти в контексті історичного, сучасного й перспективного розвитку освіти і педагогічної науки в Україні.Документ Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів в контексті формування загальнонавчальних умінь(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Набока, Борис СтефановичУ статті аналізуються науково-теоретичні аспекти формування в учнів загальнонавчальних умінь на засадах компетентнісного підходу.