Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Василь Сухомлинський про естетичну підготовку вчителя засобами природи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович; Melnichuk, Sergiy Gavrilovich(uk) Cтаття присвячена формуванню естетичної культури вчителя засобами природи. Автором виділені структурі компоненти естетичної культури вчителя, з-поміж яких: духовно-споглядальний, науково-самоосвітній і практично-конструктивний.Документ Теорія і практика формування естетичної культури майбутніх учителів(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей ГавриловичВ монографії розкрито теорію і практику формування естетичної культури майбутніх учителів у навчально-виховній діяльності вітчизняних педагогічних навчальних закладах періоду 1860- 1990 рр. На основі монографічних, архівних матеріалів, періодичної преси досліджуваного періоду розглядається теорія і практика вищих педагогічних навчальних закладів щодо формування естетичної культури майбутніх учителів у навчально-виховному процесі. На основі вивчення й узагальнення педагогічних ідей, досвіду, поглядів прогресивних педагогів, науковців, громадських діячів сформульовані деякі методичні рекомендації щодо удосконалення системи роботи з формування естетичної культури майбутніх вчителів та їх підготовки до естетичного виховання учнів. Адресована: науковцям, викладачам, аспірантам, магістрам, учителям і всім, хто цікавиться проблемою естетичної культури.Документ Інноваційні технології навчання і виховання у ВНЗ формування творчої особистості педагога вищої школи(2014) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович; Mеlnychuk, S.(uk) В статті дається загальна характеристика поглядів науковців і практиків щодо проблеми формування творчості педагога вищої школи, розкривається сутність творчості і близьких за змістом інших педагогічних понять, а також деякі рекомендації щодо розвитку творчого потенціалу викладача вищої школи.