Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Формування лідерських якостей молодших школярів різними формами виховної роботи(2024) Матявіна, Наталія Михайлівна; Matyavina, N. M.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена вивченню питання формування лідерських якостей у молодших школярів через використання різних форм виховної роботи. У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування лідерських якостей, визначаються умови та фактори, що сприяють їх розвитку у молодшому шкільному віці. Робота включає результати експериментального дослідження, проведеного в закладі загальної середньої освіти, спрямованого на впровадження ефективних виховних форм та методик, які розвивають лідерський потенціал здобувачів початкової освіти. (en) The qualification work is devoted to the study of the formation of leadership qualities in primary schoolchildren through the use of various forms of educational work. The paper examines the theoretical and practical aspects of leadership development, identifies the conditions and factors that contribute to the development of leadership potential in younger students. The work includes the results of an experimental study conducted in primary educational institutions, aimed at implementing effective educational methods to foster leadership qualities in students.Документ Принципи естетичного виховання учнів початкової школи в книзі Василя Сухомлинського «Серце віддаю дітям» та в його художній педагогіці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Баранюк, Ірина Григорівна; Baranyuk, Iryna Hryhorivna(uk) У статті розкриваються принципи естетичного та морального виховання молодших школярів, вироблені Василем Сухомлинським в його відомій книзі «Серце віддаю дітям» та у власних творах художньої педагогіки. Ідеї педагога потребують особливої уваги через те, що були випробувані в практичній діяльності та є важливою складовою педагогічної системи відомого педагога. Тема естетичного виховання засобами природи є ґрунтовно розробленою В. Сухомлинським та спрямована на естетичне, а значить духовне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.