Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Нагорна, Олена Василівна; Нагорная, Елена Васильевна; Nаhorna, Olena Vasylivna
    (uk) У статті розглянуто поняття «технологічна культура», охарактеризовано організаційнопедагогічні умови формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, розкрито методику підготовки майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, виокремлено основні критерії готовності фахівця до професійної діяльності в умовах інклюзії.
  • Ескіз
    Документ
    Метод проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Vdovenko, Victoria Vitalyevna
    (ua) Автор статті окреслив можливості використання методу проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання. Процес навчання математики дітей з інтелектуальними вадами є одним із найскладніших у корекційній педагогіці. Для активного залучення таких дітей до навчально-виховного процесу на уроках математики автор пропонує використовувати метод проектів.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх педагогів інклюзивної освіти до професійної діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Козлова, Валентина Анатоліївна; Козлова, Валентина Анатольевна; Kozlova, Valentyna Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто проблему підготовки педагогів до виконання функцій професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти;обґрунтовано сутність понять «професійна компетентність», «готовність до діяльності вчителя»; окреслено завдання з формування ціннісних орієнтацій до майбутньої професії; запропоновано методику діагностики особистісних рис, необхідних для оволодіння якостями педагога в інклюзивному просторі; розкрито наукові підходи до формування професійних компетенцій; подано перелік завдань для виявлення реальних уявлень про готовність студентів до професійної діяльності в інклюзивному середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування культури здоров’я у дітей початкових класів з нервово-психічними відхиленнями в умовах інклюзивної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Руденко, Тетяна Володимирівна; Руденко, Татьяна Владимировна; Rudenko, Tetiana Volodymyrivna
    (ua) У статті розглядається завдання валеологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи та деякі особливості методики навчання культури здоров’я дітей з нервово-психічними відхиленнями в інклюзивному класі.
  • Ескіз
    Документ
    Нетрадиційні методи в інклюзивному просторі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Курята, Ірина Георгіївна; Курята, Ирина Георгиевна; Kuryata, Іrina Georgiivna
    (ua) Сучасність введення інклюзивної освіти в соціальному просторі обумовлена професійними потребами педагогів, працюючих з дітьми з особливими потребами. Кількість таких дітей збільшується з кожним роком, а зміни, що постійно виникають у сучасному світі (прискорення науково-технічного прогресу, кризові економічні, екологічні, демографічні та інші), збільшення мовної патології серед дітей вимагає інноваційних технологій , нестандартних методів і прийомів, нових підходів у корекційній освіті.
  • Ескіз
    Документ
    Формування математичних знань дітейіз затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Нікітіна, Олена Олександрівна; Никитина, Елена Александровна; Nikitina, Оlena Оleksandrіvna
    (ua) У статті розглянуто особливості мисленнєвої діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку під час вивчення математики; розкрито корекційно-розвивальний потенціал уроку математики в спеціальній школі; обґрунтовано значення практичного методу навчання математики дітей із затримкою психічного розвитку. Особливу увагу приділено методу спостереження в процесі формування математичних знань і розвитку основних мисленнєвих процесів у молодших школярів.
  • Ескіз
    Документ
    Логопедична ритміка в системі підготовки студентів до корекційної освіти дітей з особливостями фізичного та психомовленнєвого розвитку
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shushova, Inna
    (uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. У статті розглянуто діяльнісну складову корекційного виховання, здійснено аналіз логопедичної ритміки як одного з важливих та перспективних розділів логопедії, корекційної педагогіки, успішних методів корекції мовлення та навчального предмета.
  • Ескіз
    Документ
    Емоційно-творчий аспект підготовки студентів психолого-педагогічного профілю до роботи із дітьми з особливими потребами
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна
    (uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстного характеру. У статті розглянуто емоційно-творчу складову корекційного виховання.