Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Духовно-моральне виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiivna; Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянец, Наталка Валерьевна; Kotelianets, Natalka Valeriivna
    (uk) У статті аналізуються педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо змісту основних категорій духовно-морального виховання та шляхів їх формування у процесі гармонійного розвитку та виховання особистості дитини в контексті гуманістичної педагогіки, ґрунтуючись на пріоритеті загальнолюдських цінностей, любові до дитини, повазі до її внутрішнього, духовного світу. (ru) В статье анализируются педагогические идеи В. А. Сухомлинского по содержанию основных категорий духовно-морального воспитания и путей их формирования в процессе гармоничного развития и воспитания личности ребенка в контексте гуманистической педагогики, основываясь на приоритете общечеловеческих ценностей, любви к ребенку, уважении к ее внутреннему, духовному миру.
  • Ескіз
    Документ
    Просоціальна поведінка як спосіб становлення духовності майбутніх практичних психологів
    (ФО-П Александрова М. В., 2017) Калашникова, Людмила Володимирівна
    (uk) У статті представлено теоретичний аналіз феномену духовності з огляду теології, філософії, психології та педагогіки. Розкрито сутність просоціальної поведінки як способу становлення духовності особистості. Проаналізовано особливості впливу соціально-психологічного тренінгу в контексті становлення духовності майбутніх практичних психологів.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу майбутнього фахівця
    (2014) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, A.
    (uk) В статті здійснено спробу осмислення особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу сучасного фахівця; виокремлено умови її розвитку відповідно сучасній стратегії освіти у ВНЗ та якісно нових вимог щодо особистості майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    The phenomenon of spiritual upbringing in the modern educational context
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, Alla Mykolaivna
    (uk) В статті представлена авторська позиція щодо можливостей організації сучасного освітнього простору, однією із найбільш важливих характеристик якого є його духовність виховання – феномен, що виникає в освітньо-виховному процесі й стає підґрунтям для розкриття його призначення і ролі у сучасній педагогічній реальності. Представлено характеристику таких основоположних понять, як духовність виховання що є духовністю своєрідного, пов’язаного із галуззю освіти і виховання середовища, виокремлено явища, що властиві саме такому середовищу: загальна духовність виховання, прояв духовності виховання, простір духовності виховання, контекст духовності виховання, а також окреслено перспективи розвитку духовності виховання у сучасному освітньому просторі.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна
    (uk) У статті наголошується, що вчитель образотворчого мистецтва виступає носієм не лише спеціальних знань та умінь, але і носієм духовних цінностей. Духовне збагачення і вдосконалення кожної особистості відбувається протягом всього життя в тому числі і в процесі навчання. Гуманізація освіти та естетичне виховання спрямовано на формування гармонійної цілісної особистості, загальнокультурний її розвиток. Засобами естетичного виховання в мистецтві виступає художній образ. Художній образ є відображенням дійсності яке містить в собі не лише суб’єктивний досвід автора, його розуміння та відношення до об’єктів дійсності, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей соціуму загалом. На їх базі і формується всебічно та гармонійно розвинута особистість із вищими моральними цінностями, естетичними канонами та ідеалами.